Followers MamaTisya

Friday, October 23, 2009

baru nk try

apa yg aku br nk try???

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



br nk try guna Cloth Diaper(CD) utk tisya
actually dh lama nk bli
tp tgk harga tu bole tahan gk la
tp br2 ni aku ada tgk blog MIELA
ada wt clearance stok
yg aku rs agak murah stakat ni
cz tkde lg jmpe blog online CD yg jual ngan harga yg aku bli ni

smlm dh smp CD CoolaBaby
aku bli 4 ( 2 red,1 pink & 1 green)
actually ada 5 yg MIELA wt clearance stok
tp 1 lg dh ada org amik
so balance 4 tu aku rembat smua
1 CD pocket & 2 insert = rm27.50
bg aku murah la stakat yg aku survey online kn
ke ada kwn2 yg jmpe lg murah???
kalo ada, jgn lupa inform aku ye
so kalo kwn2 yg nk order dgn harga ni
bole click link di bwh:
LAST ORDER B4 11.59PM TODAY

komen dr tokey:

miela77 said...

Wah...cepatnya wat entri..tocey2...gtau kengkawan yg lain..offer rege tu sampai tengahmalam nie je.. lepas tu RM28 ler..lebih 0.50 je..tapi sampai hujung bulan je..lepas 31 Okt nanti rege naik RM30..but still murah..sbb apa? Iela pun dapat murah..wat pe nak amik untung tinggi2 .. ye tak.. at least my produk sold out da kira ok..tg ye Rin...order still daku time sampai tgh malam nie tuk rege RM27.50 tu ye..kalau x cukup bajet leh tempah dulu..bayar deposit..gaji bayar..n daku antar by poslaju...meh


*************************************************************************************


mlm td, bila tisya tgk CD tu
die sibuk nk berposing
siap ckp 'mama..enyum...' (maksudnye soh amik gmbr die la)
aku lak time tu tgh bz berkebun kt FB
terpaksa stop jp FarmVille
lyn si tisya yg nk berposing ngan CD
sambil die melompat2, berpusing2 atas katil ngan CD tu


CD ni blum try lg cz kena basuh dlu smp 3x b4 guna
so nantikn entry tisya with CD coming soon... :-)




**tq to MIELA cz siap bg note lg cara2 nk guna CD ni



11 comments:

  1. wah...tisya pun dh berCD ye.....aisyah baru ade 4 CD..... :)

    ReplyDelete
  2. wahhh..beli CD utk Tisya yer..aku tak pernah try before..bleyy consider nie..:D

    ReplyDelete
  3. kita beli dah 7 helai .. adam pun ada pakai .. bkleh guna utk adik adam nantie ;-)

    ReplyDelete
  4. Huda pn guna gak.. lani Amirul nya collection ader dlm 12CDs kot.ni pn plan nk tmbhkan lg collection ni. sume ada, mahal murah, n mmg mjimatkan la

    ReplyDelete
  5. Wah...cepatnya wat entri..tocey2...gtau kengkawan yg lain..offer rege tu sampai tengahmalam nie je.. lepas tu RM28 ler..lebih 0.50 je..tapi sampai hujung bulan je..lepas 31 Okt nanti rege naik RM30..but still murah..sbb apa? Iela pun dapat murah..wat pe nak amik untung tinggi2 .. ye tak.. at least my produk sold out da kira ok..tg ye Rin...order still daku time sampai tgh malam nie tuk rege RM27.50 tu ye..kalau x cukup bajet leh tempah dulu..bayar deposit..gaji bayar..n daku antar by poslaju...meh ..

    ReplyDelete
  6. waaaa mmg murah banget tu..hehe..jimat la pampers pasni..bole gilir2 pakai..amboih ko rmebat sume..ape yg tinggal..ekeke:p

    ReplyDelete
  7. jimat guna benda alah ni kan nyah...leh basuh then pakai lagi, kalau pampers terus kena buang jer...

    bukan main lagi si tisya hah...mmg suka sungguh posing hah...siap ada trademark kalau nak suh ko snap gambar yer...."mama...eyum" hehehehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...