Followers MamaTisya

Thursday, February 24, 2011

penyebab jammed ptg td


Jalan Tun Abdul Razak, hadapan Perpustakaan Negara dinaiki air selepas hujan lebat selama dua setengah jam petang tadi di Kuala Lumpur, Khamis. Tinjauan foto Bernama mendapati paras air naik setinggi 0.7 meter dan membuak ke Jalan Tun Razak menyebabkan banjir kilat di laluan menghala ke Ampang Point. Keadaan juga menyebabkan jalan sesak dengan kenderaan dari pelbagai arah


artikel penuh :

aku stuck dlm jammed ptg td
rupanye air naik kt area perpustakaan negara
slalu aku smp umh 5.30pm
tp td aku smp umh 7.30pm dh la minyak kete pn dh nyawa2 ikan
aku cal hubbyku tiba2 h/p plak bateri weak
trus ter'off'...mmg haru btul
biasa aku blk ikut AKLEH tkpn ikut jln ampang
tp mmg kete tk bergerak langsung so aku cal member aku tnye
kt area situ mn ada petrol pam
riso kn mati lak kete aku tgh2 jammed
member aku ckp dkt tabung haji..masalahnye time tu aku dh dkt KLCC
lps tu kwn aku ckp msk KLCC bole kuar ikut highway bertingkat(AKLEH)
aku ingt2 lupa so redah je la
mula2 ingt nk blk opis dlu tp pk2 kn lg jammed
so aku msk KLCC...amik tiket byr rm 3
trus tgk sign kuar menuju ke highway bertingkat
alhamdulillah kurng jammed
kalo la aku ikut jln biasa..rsnye tk smp umh lg kot...huhuhuhu


11 comments:

  1. tgk brita tadi
    pasal banjir
    teruk gak kan
    tp mmg lebat gile
    ujan ptg tadi

    ReplyDelete
  2. Owhhh, alhamdulillah terlepas dari kesesakan td.. cume ternampak bomba tersesat tengah2 kenderaan yang menimbun2 td jek

    ReplyDelete
  3. fuh...depan ofis tuh..nasib baik la semalam mc..hah3x...

    ReplyDelete
  4. ah ah..semalam ptg memang ujan lebat..nasib kul 5 tu dah kurang...sbb ayu nie kalu ujan lebat sgt..takut jugak drive..

    ReplyDelete
  5. ish tgok gmbr ni pun dh teruk ye kak..smlm tak tgok berita lah..

    ReplyDelete
  6. hahaa ingat ko msk amik tiket KLCC pastu pegi ronda dlm tu
    kekee

    ReplyDelete
  7. smlm kat damansara sprint hway jln lengang..rasanya sebab yang kat kl tersangkut dlm banjir..hari ni..nak pi opis...jalan jem gile..... menghala ke kl..kereta smpi berenti terus..lama baru jln balik..pergghh..nanges... xtau sebab ape...

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah.nasib sempat sampai

    ReplyDelete
  9. teruk nya banjir tu...KL memang selalu banjir kilat kan :)

    ReplyDelete
  10. Kl nama je bandaraya tapi selalu je banjir kan...bertambah jammed la jawabnya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...