Followers MamaTisya

Tuesday, March 8, 2011

pemenang MamaTisya FM London Giveaway


actually ada 8 org yg jwb btul utk soklan no 5
spt aku dh update kt entry INI
tp hanya 4 org sahaja yg menjwb dgn tepat utk kesemua soklan
so 4 org itu adalah nama spt berikut:

1.farisya
2.alycia
3.queen
4.elissmie


naper lg 4 org tk menang???

**syima & akiratoriza-soklan no 3 tk tepat

**zara zaman & echa-soklan no 1 tk tepat


so diharap smua berpuas hati dgn keputusan
spt yg aku maklumkn awal2

KEPUTUSAN ADALAH MUKTAMAD

kpd smua pemenang sila email
nama penuh, contact number & address
secepat yg mungkin
amyryna@gmail.com




sepatutnya 5 FM London utk pemenang bertuah
tetapi hanya ada 4 pemenang sahaja....
dengan itu aku akan ada 1 lg teka teki.....
tgu entry auto publish....aku masih berkursus arini




10 comments:

  1. uwaaaaaaaa...dh agk dh pas send smlm rsa mcm salah bru sedar..dh terlambat..huhuhu ruginya..tahniah yg mng

    ReplyDelete
  2. alamak salah jawapan nye hehe

    ReplyDelete
  3. haha.. x sia2 buat asignment smlm.. tq mama tisya... suke2 dpt FM London ;)

    ReplyDelete
  4. yeay!!! dapat fm..gumbira..gumbira...akan kuemail dengan pantassss :)

    ReplyDelete
  5. tahniah untuk smua pemenang...


    New Entry: Jodohku orang Sabah


    Jom join contest mudah Miss Zahidah 4in1 Lucky Draw
    Closing date: 14 Mac 2011, 11.59pm

    ReplyDelete
  6. tahniah pd yg menang..tak sempat nak join la...

    ReplyDelete
  7. queen tu saya ke?... ngeee..ngeee (sambil snegih2..)

    ReplyDelete
  8. tahniah yg mng! cantek2 fm london eryn nih,bertuah korang ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...