Followers MamaTisya

Wednesday, August 3, 2011

Ayam Goreng Kunyit


sementara aku rajin masak so aku update la
kalo tkde update gmbr masak
maknanye bli je la...
tp takat ni tk jejak lg ke Pasar Ramadhan
menu smlm ada asam pedas, ikan kembung bakar,
ayam goreng kunyit & sayur campur
tp yg aku masak spt di bwh ni je:

ayam goreng kunyit patutnye ada kacang pjg
tp dlm petiais tgk tkde plak
so aku ltk kentang+carrot+bawang je:)

ceria sayur campur
ada kacang buncis+kobis+brokoli+carrot


yg ni bkn aku buat tp MIL bli kt PUSRAWI
kuih puteri mandi, talam ubi & talam keladi



11 comments:

  1. alamak akak punyer menu semalam sama ngan saya la..hehehe...pon ngah rajin masak n x g lagi bazaar..ehheheh

    ReplyDelete
  2. kita mmg xmsk
    so mmg xde la
    tepek gambo menu2 heheheh
    seme mak yg msk

    ReplyDelete
  3. akak, saya lapar...buat saya telan air liur ja...adehh....

    ya Allah, kuatkanlah semangatku untuk berpuasa pada hari ni...amin...

    ReplyDelete
  4. masak selagi rajin ade ni nok...
    kalo x, mintak ampon... mkn kedai sudah... hehehee

    ReplyDelete
  5. x masak sbb anak x sihat. makan kat umah. tp tgk menu kak erryn tu ble laoar la. hahhaha
    tp i bkn budak darjah 1 ok tgk makan nak berbuka. itu ayat utk en. suami kalo sakit hati. hehehe

    ReplyDelete
  6. mana pic assam pedas.. ?? mesti mavelous kan. fav zana tu.

    makanan sendiri masak lg sedap beli kt param.

    ReplyDelete
  7. masak sendiri lagi sedap....walaupun simple

    ReplyDelete
  8. sis.. zana stay 3 ari 2 mlm kt LIWH tu semua skali termasuk dinner x2 org dn lunch x4 org dlm rm1200 termasuk tax.

    sis..bwk anak ngan en abg pergi sana mesti dorang seronok. tapi ambik yg katil 1 king size jer yg tu murah sikit.

    ReplyDelete
  9. aku msak gak le takat 2 ari posa ni..tp tu le..lupa snap gambo..hahah...berperang ngn 2 ank lg..skang ni mmg tngh semangat tp sok lusa xtau la kot jd semangat yg hilang..huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...