Followers MamaTisya

Thursday, November 22, 2012

gara2 WaterWorld @ i-city, Shah Alam


rupanye keyword yg byk masuk psl WaterWorld @ i-city, Shah Alam



kalo tgk POPULAR POST kt sidebar blog ni
entry psl  WaterWorld @ i-city, Shah Alam yg berada paling atas



ni aku sempat snap time tgk buletin utama
last week time cuti2 kt Corus Paradise Resort, Port Dickson 
ada tgk dlm buletin utama psl WaterWorld @ i-city, Shah Alam
baru buka pada 15 november 2012 sepatutnya 9 november 2012 aritu 
tp disebabkn cuaca manjang hujan je so diorang tunda

time aku blk kl esoknya aku buka blog 
tgk 56 org tgh online...bole tahan ramai




so korang yg plan nk pegi mandi manda kt cni 


2 comments:

  1. niat aty ni mmg nak g terjah i city tu... tapi org nye masyallah... ramai bebeno... aritu lalu highway tu nampak la tmpt mandi tu... besauuuuu n menarik sgt2

    ReplyDelete
  2. Kawasan mandi manda ni tak lah besar sangat tapi sesuai lah kalau nak bawa family bagi yang duduk dekat Shah Alam dan Klang.

    baru-baru ni saya baru je gi tempat ni saja bawa anak jalan-jalan. Boleh tengok kat blog saya gambaran sebenar suasan i-City di waktu malam.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...