Followers MamaTisya

Tuesday, July 21, 2015

e-kad raya 2015 utk bloggers

STICKY MODE
 (normal entry sila scroll ke bwh ye)

salam uolsss....sure rmi dh mood raya kn
spt thn2 sebelum ni ....aku buat e-kad raya utk pembaca setia blog MamaTisya


utk smua readers blog MamaTisya
di kesempatan ini aku mohon maaf ....jika ada salah dan silap 
samada secara sengaja or tk sengaja...selama aku berblogging
salam kemaafan & salam aidilfitri dan maaf zahir batin

yg pulang ke kampung...hati2 di jalan raya....rmi dh ke yg start cuti???
aku kj lg smp esok....insya allah hari khamis akan blk ke klate
 and akan kembali bekerja 22 julai

**saper2 yg tagged kad raya nanti aku wat koleksi entry ye...
insya allah kalo sempat


6 comments:

  1. selamat hari raya mama tisya.. kita punya kad raya gantung esok.. nnt jgn lupa ambik tau ;)

    ReplyDelete
  2. Salam lembaran Aidil Fitri buat MT sekeluarga.. Maaf zahir Dan batin..

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya :) ekad ada kat blog jugak :)

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya, maaf zahir & batin

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya gak...maaf kalau ada salah n silap

    ReplyDelete
  6. Seronok tgk kak tisya beraya kt fb hehehe...hati2 ye sis balik kl nanti

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...