Followers MamaTisya

Tuesday, July 3, 2018

i'm back from Bandung, Indonesia

salam uollsss....kembali bekerja arini
ikutkan kepenatan lg tp gagahkan jua ke opis
smlm flight dr Bandung smp klia dlm kul 6ptg


cuti2 kalini gegurl only...kiranya me time la
Tq husband tlg jaga anak2 ....hehe
jumaat lps flight kami 8pagi camtu ...jd dlm 5 pg++ dh smp klia


4 hari 3mlm di Bandung..nasibaik naik Malindo..berat luggage FREE 25KG
aku tkde la shopping byk sgt..adik2 aku kiri kanan sakan hehe


okla nanti aku update lagi cite Bandung....aku share gmbr skit dlu ye


The Lodge Maribaya


Kawah Putih


okla nanti sambung lagi cite Bandung ye...
yg nk tgk gmbr2 lain2 bole jenguk IG Mamatisya


jgn lupa join Duit Raya dari Mamatisya..esok lastday

21 comments:

  1. Tak aci...tak ajak pun....kalau tau nak ikut...

    ReplyDelete
  2. Ni yang buat nak repeat g bandung ni.

    ReplyDelete
  3. Ada orang lari sembunyi kat indon, dah kena cekup

    ReplyDelete
  4. Bestnye jln2 g bandung. Yg best sbb geng gegurl je kan. Sporting sggh husbn akak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah 1st time pi holiday gegurl only ni...hehe

      Delete
  5. Hai Mama Tisya. Eh p Maribaya eh? Best kan? Naik basikal tak? Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah pegi maribaya..ada naik basikal

      Delete
  6. Ya Allah cntiknya.. busyra dari dlu teringin nak ke kawah putih. tp masih belum brkesempatan nak smpai ke sana.

    ReplyDelete
  7. Wahhhh raya raya jalan Bandong nampak hihi....cantik jugak kat Bandong ye MT

    ReplyDelete
  8. wah bestnya shoping bandung. cepat2 update nak baca hehe

    ReplyDelete
  9. bestnyaaaaaaaa....
    dah 2x pi bandung tapi tak berkesempatan pi maribaya tu...tu kawasan pelancongan baru eh sis kat bandung tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. maribaya ni baru...nanti pi la lagi

      Delete
  10. salam kenal, cantiknya permandangan ..tempat yang menarik untuk dilawati

    ReplyDelete
  11. Syok betul tengok kak Amy bercuti dekat Bandung. Cantiknyaaa gambar dekat Kawah Putih tu.

    ReplyDelete
  12. Wah team travel adik beradik meriahnya...lawa gambar akak kt bandung cantik sgt!

    ReplyDelete
  13. Nice view.
    Rasa macam seram jer... tengok Mama Tisya posing kat tempat tinggi sambil kaki terjuntai tu

    ReplyDelete
  14. lawa pemandangan dekat kawah putih tu..

    ReplyDelete
  15. seronok nyer !!!
    girls' day out :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...