Followers MamaTisya

Monday, June 17, 2019

Aidilfitri 1440 Hijrah


salam 13 syawal...arini baru start nk update cite raya
thn ni aku TEAMRAYAKL so dh 2thn aku mmg raya KL je...
so sehari sebelum raya tu aku dh blk umh parent aku kt Gombak
tapi hubbyku  lps solat raya baru die blk gombak dr keramat


sementara tunggu hubbyku smp...posing 2 beranak dulu la
xlama dh ankdara tu nk sama tinggi mamanya
ramai yg ingt die dh sekolah menengah..padahal br darjah 6

sedondon baju songket..actually baju ni time majlis adik ipar aku bln 3 aritu
so utk raya kami decide pakai je la bj ni...jimat :)


shawl pn mmg sama juga..cuma color je lain..tisya punya peach..aku punya dusty pink


dh nk tengah hari baru la hubbyku smp
ada tetamu plak dtg kt umh keramat katanya
tu yg die lambat smp ke gombak...sekeping je la gmbr bertiga
thn ni tgk ramai kwn2 tema biru..samada biru laut tk pn biru gelap


wefie bertiga plak..ankdara tu bila dh ngan cousin2 mmg susah nk ajak bergambar
dh besar2 ni ikut mood juga la ankdara tu...jp nk bergambar..jp tkmo..bertabah la mamanya


wajibla ada gmbr berdua plak


with my Chef..sbb mmg bln puasa aritu die byk masak juadah ramadhan :)


adik aku candid...hubbyku mmg payah skit kalau nk ajk bergambar
ikut mood die...tgk la ni die buat memek muka tu :-p
nasibaik la ada juga gambar...raya kn sekali setahun..bkn selalu..kena la ada gmbr :-p

tp okla ada juga gmbr walaupun tk byk sgt :-p
ada juga beberapa kwn aku mmg langsung tkde gmbr sefamily
kiranya gmbr mak ngan ank je sbb mmg husbandnya tk suka bergambar langsung


6 comments:

  1. Sama la dengan suami Mama Yan..susah nak ajak bergambar..., tapi kalau bergambar dengan anak2 dia...bukan main manis muka...dengan bini suka benar dia buat mimik muka pelik2...

    ReplyDelete
  2. Yang penting gambar bertiga ada..hehehehe..tahun depan anakdara dah tingkatan satu..ni kenangan umur 12 tahun gitu.

    ReplyDelete
  3. Cantik color Amy.. sama la Kita teamrayakl.. cantik baju Amy dgn anak Dara.. selamat Hari Raya maaf zahir batin

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya sis..kita team raya klate thn ni pas 3 thn x balik...tu pun 16jam atas jalanraya..huawawawa

    ReplyDelete
  5. SA..anak dara tu yang problem nak bergambar..ikut mood dia je..dia tak fikir mood mama dia macam mana..

    ReplyDelete
  6. Samalah dengan suami sha.. orang lelaki nie memang macam tu agaknya.. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...