Followers MamaTisya

Friday, July 26, 2019

lama tk makan TOMYAM sedap ni !!!





setakat ni mmg kt sini tomyam tersedap di tekak aku
dh byk2 restoran pegi..mmg yg ni terbaikkkk


aritu blk kj mmg laluan la..teringat2..tu yg singgah


selain tomyam ..aku suka daging masak merah tp bawang tu tkleh blah btul
dlu kini selamanya beso2 gtu



korang kalau nk try ni la restoranya
Restoran Vicchuda kt damansara utama..
aku pernah pi yg outlet kota damasara tk sesedap kt sini
dlu masa opis kt area PJ...mmg tiap2 minggu la lunch sini



10 comments:

  1. Lama dah tak makan tomyam..sesekali perkena sedap juga ni...suka kuahnya..suka hirup..hehehe.

    ReplyDelete
  2. SA suka tomyam jenis macam ni la..x berapa suka yang warna merah tu...

    ReplyDelete
  3. Aduhhh Teringin lak nk mkn Tom yam. Btw sy follower br, jemput follow back my.blog.

    ReplyDelete
  4. Sedapnya tomyam putih tu Mama ;)

    ReplyDelete
  5. Enak ya kak, tomyam dimakan pas malam hari dan cuaca dingin so badan jadi segar dan hangat

    ReplyDelete
  6. tgk gmbr je dah tau sedappp...eighh kn sggh jg ni

    ReplyDelete
  7. Wahhh tomyam versi putih ye kak amy...damansara utama ni area kawasan uptown tu eh...ke bukan...terliur tgk

    ReplyDelete
  8. seram tengok ptongan bawang dalam daging masak merah tu.. besar kemain.. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...