Followers MamaTisya

Thursday, March 26, 2020

resepi Paru Goreng Berlado sedap & mudah disediakan


masak apa uolsss...bila dh stay at home & work from home ni
mcm2 pk nk masak apa kn...sebelum ni pernah dh share resepi Paru Goreng Berlado
tp  entry kalini ada video


kalau nk tgk resepi..klik link dibawah:




paru berlado goreng is done...aku tk suka goreng paru smp garing
suka paru lembik2 gtu

13 comments:

  1. macam mana rasa paru ye? tak pernah try.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh tk pernah try paru ye..kenyal2 gtu..sedap

      Delete
  2. sini selalu paru tu setelah di marinate pastu goreng dalam minyak banyak, kita panggil hati buyah. faberet menu if pergi pasar malam

    ReplyDelete
  3. Suka masakan ni
    tapi kadang2 jumpa paru2 yang liat.

    ReplyDelete
  4. tertarik tengok ikan tu! masak apa tuuuu?

    ReplyDelete
  5. sedap!!! nak pulak kalau paru tu nipis ngan crunchy, makan cmtu jek sedap

    ReplyDelete
  6. Kurang makan paru kalau makan mesti cuba satu je :)

    ReplyDelete
  7. Sedapnya la hai.. paru pulak takde kat rumah..

    ReplyDelete
  8. paruuuu sedap !!!! semua masakan paru kite suka.
    btw kak sy nk share coding utk centerkan ig video embedded tu..
    tapi bila paste sini xleh publish..

    ReplyDelete
  9. Paru ada rasanya dalam fridge.ada rasanya laaa...nak buat gak la goreng berlada...

    ReplyDelete
  10. Sedapnya alahai mana naknxari paru ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...