Followers MamaTisya

Thursday, May 27, 2021

Dari Jauh Ku Pohon Kemaafan


 ok sambung entry raya lagi

disebabkan tkdpt nk beraya umh mak aku walaupun sama daerah ...

so pg 1 syawal tu masing2 update gmbr dan video kt group whatsapp je la


gmbr papa tkde..adik bongsu aku update 

lps solat raya papa blk umh , lps tu die dh tukar uniform

tu psl gmbr mama ngan adik aku je la berdua...


tema bj raya thn ni ramai yg hijau adik beradik aku...sorang tu je peach 

aku plak ikutkn pink peach tp sbb tkde gmbr bj raya..gmbr lps solat raya ni je la yg ada






aku dh inform mak aku tkyah masak byk
 menu nasi minyak, ayam masak merah & dalca daging+perut tu
 sbb tk bole balik raya walaupun sama daerah
sbb mak aku dok ingt yg 1syawal bole aku blk sbb janji tkleh lebih 15 org
tp apakan daya thn ni 1 syawal ..mmg tk bole...bertabahla kita smua kn


smlm yg tertinggi takat ni dh 7478 kes..stay safe smua
smoga cpt la pulih supaya kita smua bole jalani kehidupan mcm dulu2...



8 comments:

  1. slam syawal sis... sedapnya menu

    ReplyDelete
  2. Selamat hari MamaTisya..berjauhan pun nampak meriah sedondon kan :)

    Stay safe!

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya mama tisya!
    insyaAllah arapnya lps ni kita boleh beraya mcm biasa.. =')

    ReplyDelete
  4. Salam syawal Amy...blom terlambt kan...SA pun sama..mak abah x nak tukar baju..sedih diorang anak2 dan cucu x balik...so SA sorang je la ngan Dania pakai baju raya sekejap...then amik gambar berdua

    ReplyDelete
  5. Salam aidilfitri..maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  6. lebih kurang sama warna tema baju masing masing..peach dan mint green. cantik :)
    tetap meriah walaupun dikejauhan.

    ReplyDelete
  7. Aww comelnya baby Tu. Alhamdulillah dapat beraya walaupun berjauhan Dari keluarga

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...