Followers MamaTisya

Thursday, February 10, 2022

Corn dog & Yong Tau Foo




lama tk pi pasar malam...anak dara suka la ngajak
dia nak beli takoyaki tp tkde plak..so beli corn dog ni
ada mcm2 jenis tu..tp order yg original


pjg juga la org beratur nk beli corn dog tu..sempat posing :)


besar juga...rm 5 each..corn dog ni mkn panas2 br sedap
tp yg ni mcm terlebih tepung gtu ..muak bg aku tp tisya abis juga dia mkn


aku beli yong tau foo...lama juga tk mkn
tp kuah tu mcm skit je


cuaca panas...beli air A&W ni
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
tisya ckp sedap lagi yg mama buat corn dog
dia mmg suka la ada cheese2 leleh kan
rupanya entry buat corn dog ni tkde update lg kt blog
ni buat masa PKP 2020 dlu..nanti la aku share resepi
korang layan je la video ni...so cheezy


 

9 comments:

  1. sedapnyer air batu A&W tu cikkak wehh,. ;p

    ReplyDelete
  2. Sedap yong tau foo, sama, lama tak makan juga, teringat air A&W floats..

    ReplyDelete
  3. Lamanya saya tak makan yong tau foo. Terliur pulak saya.

    ReplyDelete
  4. suka betul bebudak makan corndog ni kan? try buat ari tu.. x jadi sgt plak

    ReplyDelete
  5. Hehe itu tanda kena buat corn dog lagi.

    ReplyDelete
  6. Sedapnya makanan Amy termasuklah air a&w tu. Kami anak beranak pun rajin belin corndog sekrg ni nak buat sendiri malas haha

    ReplyDelete
  7. Suka beli corndog FM je sebab pernah beli yang orang jual ni selalu terlebih tepung je. Beli boleh tahan sama je harganya. Betul, makan panas panas baru sedap. Seronok pergi pasar malam. Macam macam pilihan makanan ada.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...