Followers MamaTisya

Wednesday, August 14, 2024

wordless wednesday #635





Coach garang soh beli running shoes...bila ntah nak berlari ni:-p

alkisahnya bila aku cite ada mini marathon nanti

dia riso aku tkde kasut sesuai utk running...nanti kaki sakit :-p
tu yg ajak pegi beli awl ogos aritu








testing2



ASICS JOLT 3 WOMEN RUNNING SHOES
ada beberapa color..tp hitam menawan di hati
size 40 ...normal price rm 199 ...lps diskaun rm 119


tq husband...always support wifenya dlm misi utk gaya hidup sihat :-p
walaupun wifenya bab exercise ni mmg kelaut dalam :-p

 

6 comments:

  1. Sama lah, hitam jugak pilihan hati. Hehe

    ReplyDelete
  2. Semoga perjalanan fit sis membuahkan hasil 💪🏻 Bagusnya ada suami yang supportive bab2 fitness ni. My hubby kalau ajak pegi gym je buat2 pengsan 😜

    ReplyDelete
  3. ammi pun kalau bab exercise mmg kelaut. yg mampun buat BW sendiri2 je. tu yang tak pernah nak join class zumba ke fitness ke sbb sejenis takde disiplin

    ReplyDelete
  4. Saya malah nak cari sepatu utk strength training . Sebelumnya pakai sepatu running untuk di gym. Tp ternyata memang tak bisa, Krn sole nya berbeda.

    Saya jujurnya bab lari memang malas2an kak 😅. Ntah kenapa macam bosan. Tapi kalo olahraga beban, pakai dumbel, kettle ball dan barbel, saya sukaaa sangat . 1 jam pun bisa lewat.

    ReplyDelete
  5. SA pun suka pi outlet ni..kasut memang lawa2...ni cadangnya nak cari kasut hiking plak ni..sebab anak dara dah minat hiking

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...