Followers MamaTisya

Thursday, October 3, 2024

Lemak bakar...korang makan tak???








Jarang2 nk jumpa org jual menu lemak bakar ni 😋
Cousin aku ada jual nasi menu klate kito..nasi berlauk,nasi kerabu... 
adik2 aku dh selalu pegi makan sini ..aku je baru sempat singgah kalini ..
lokasinya depan Istina cafe @Seksyen 24, Shah Alam



tp dh lewat sampai, lauk mana yg ada je la..
gulai daging kerutuk, gulai ayam, gulai ikan tongkol...

kt blkng tu husband cousin aku tgh bakar menu fav aku tu la

menu special ada daging bakar + lemok bakar..yummy tummy... 


menunggu lemak bakar & daging bakar


Nasi berlauk + gulai ikan tongkol


Nasi berlauk +  gulai ayam


Nasi berlauk + daging kerutuk + gulai ikan tongkol


rezeki dpt juga makan lemak bakar + daging bakar
time sampai tu mmg dh lewat so menu ni tgh bakar
trus bagi dgn tray kt meja kami...



TQ Aida melayan kami..skit je lagi nak tutup kedai 😁


cousin aku start niaga dlm pukul 7.30 pagi smp lauk abis
ni gmbr lauknya dr FB cousin aku share aritu


v
v

v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v

v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v

adik aku ni regular customer...mmg die slalu dtg mkn


daging & lemak bakar mmg sedap mkn dgn nasi kerabu
time aku pi tu nasi kerabu dh abis


ni gmbr adik2 aku yg slalu singgah kedai cousin aku ni


parent aku pn dh smp juga sini



 

4 comments:

  1. Lemak bakar ni memang husband teringin nak makan tapi kalau kat Johor ni memang tak jumpalah lemak bakar. Nampak menyelerakan semua gambar tu.

    ReplyDelete
  2. sedapnya...SA suka...makan ngan nasi kerabu..panas2 memang best

    ReplyDelete
  3. Apa tak makannya, favorite kot hehe... Kalau makan daging pun cari yg ada lemak², lagi umphh
    Semoga sentiasa sukses perniagaan cousin ni 🤲

    ReplyDelete
  4. sedapnya nasi berlauk ikan tongkol ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...