Followers MamaTisya

Monday, November 13, 2017

TALAM TOKYO



hah pernah dgr ke...aku 1st time dgr & mkn kuih TALAM TOKYO ni
sekali tgk mcm SERIMUKA....tp sebenarnya TALAM TOKYO
serimuka bawah tu pulut, talam tokyo bawah tu sagu
kalo yg serimuka...kdg2 part pulut bwh tu xbrp abis sbb suka mkn part ijo tu byk hehe
tp yg talam tokyo ni part sagu bawah tu mmg abis la aku mkn :)


ni mama aku bw blk kuih ni dr surau..
kebetulan sabtu tu ada gotong royong buat suro klate (asyura) 
so pg tu ada yg bw kuih muih..sedap sgt TALAM TOKYO

korang pernah mkn ke TALAM TOKYO???

4 comments:

admin said...

rajin..kolin tak suka kuih lembik-lembik gini. Karipap suka hahahha

LYAfrina said...

Mesti sedapp ni

Juls Julie80 said...

cam sedap jer...tp 1st time dengar kuih tu..

Ana Suhana said...

Tak pernah dgr dan rasa. Samalah kalau seri muka ana bedal yg hjjau tu je. Yg pulut tolak tepi. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...