Followers MamaTisya

Tuesday, March 20, 2018

3hari tk sihat..harini kembali bekerja



bila lama aku tk demam..tinggi btul suhu 39.2 c 
sabtu aritu ada event...blk dr event tu xsedap rasa....trus check suhu tgk2 panas btul
mmg terbaring je la vkend aritu...patutnya ada 2 wedding ..tk dpt la pi
lps tu dh mkn ubat ok la skit demam tu tp ari had tiba2 perut aku sakit xtau nape
so mkn ubat yg ada kt umh...lps tu aku ada mcm cirit birit juga....mmg lesu btul la bdn
mkn pn xbole....nk muntah je...huhu....just minum air je (100plus & air kosong)


isnin p jmpa doktor ...doktor suspect apendik..huhu
katanya mkn ubat dlu if sakit tkleh tahan...br pi spital...so far lps mkn ubat mcm ok
rasa sakit kt perut still ada bila tekan...cuma tkde la tahap sakit guling2 
arini aku dh p kj ...hubbyku pn tanya ok dh ke nk p kj...
tp arini tisya ada nk pegi lawatan ke zoo negara anjuran opis sempena cuti sekolah...
so aku gagahkan jua p kj...tgk la nanti kalo tk ok juga aku p spital..hrp tkde yg serius


**tq semua yg mendoakan aku since sabtu aritu

7 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...