Followers MamaTisya

Thursday, March 15, 2018

Boat Noodle Belanja Makan..... Yaaaaayyyyy!!!!!!



syok betul bila Boat Noodle nk belanja makan kn
tp redeem voucher ni october 2017 :)
nasibaik la voucher ni tkde expired tu psl lama giler aku peram


ni la gmbr yg aku menang :)


blk dr GPO , perut lapar...moh ler redeem voucher...
masa tu outlet Boat Noodle kt Aeon Au2 Setiawangsa ni br je buka


ankdara biasa la die..xbg mama dok sebelah ayah..die je la nk berkepit :-p

ok jom tgk apa menu yg aku order....disebabkan voucher aku menang ni tkde limit
so kita order je la apa yg rasa nk mkn....tp xbole tapau ...so kena dine-in sahaja


 Kra Pow Chicken Rice 


 Bangkok Omelette Rice


The Kraken Kari 


bekas airnya PINK sempena support  Breast Cancer Malaysia...
tu psl ada hashtag #PINKTOBERMY  
so tk nmpk la air dlmnye....aku order terer taro yg color pepel tu.. Sedap.. Perisa keladi..
 Lagi 2 air order thai iced tea (cha yen)  & thai coconut  blended...mmg sedap semua...


kalo tgk meja lain2...mmg bertingkat222 la org order noodle ni kn
tp kitorang bkn penggemar sgt....tk brp kena ngan tekak
tp skarang dh ada noodle yg mcm maggi ni namanya springy noodle
so order la 2 bowl ni beef noodle pathumthani  &  ayutthaya 


 Yum mama ~ kerabu maggi 


 Crispy Fried Somtam ...ni menu baru juga la masa aku p mkn lastyear..
sedap....dok kunyah2 ...mmg crispy...skarang mcm2 menu baru dh


 Tasty Chicken Wings 


 Flame Grilled Ayam Legend...ni antara menu fav juga
 tp aritu bila smp kt meja tgk2 mcm terover bakar...hangusssssss...
aku soh tukar buat lain tp bila smp jd gini...aku tau die just buang part yg hangus tu je la...
aku ada komplen kt IG Boat Noodle tp depa delete komen aku...kurang asam btul


3 beranak tp mkn kemain byk kn...mmg kenyang smp mlm
lgpn aritu turun dr GPO dh lewat juga..kira late lunch dh


tmbh lg air  thai coconut blended ni


hah dessert fav semestinya sangkaya
korang kalo dtg boat noodle jgn lupa order ni tau


tgk la ni..kemain soh mama snap gmbr die bersuap2 2 beranak pastu nk lentok2 bagai :-p


hah kasi zoom skittttt


mmg fav aku sangkaya ni


so ni la total bil kami....alhamdulillah mkn free...tq boat noodle blanje makan :)


A post shared by Amy Aril (@mamatisya) on

9 comments:

  1. Boat noodles memang all time fav SA dan Dania...tengok gambar dan entry ni terus rasa teringin lagi...aduhai

    ReplyDelete
  2. Rajin nya masuk contest macam2. Dapat pulak hadiah nya makanan! HAHAH..aduihh ,,bahagia sungguh. Alhamdulillah..rezeki tuh. Kitaorg arituh first time makan sangkaya tuh ha.. ya ampun...sedap nyaaaa. HAHAH~

    ReplyDelete
  3. Akak belum pernah makan sini. Tengok menu sedapnya, inshaallah nak juga Cuba makan sini.

    ReplyDelete
  4. Alhamdullilah dapat makan Boat Noddle belanja. Puas makan sangkaya. Nak kena pergi juga ni.

    ReplyDelete
  5. wah bestnya dapat belanja makan ;)
    lama tak pergi boot noodle ni.

    ReplyDelete
  6. hahhha, banyaknya mkn, terkejut kite! ;-))
    syoknya dpt mkn free, Alhamdulillah rezeki kan.

    tapi sangkaya tu mmng feveret kite.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...