Followers MamaTisya

Friday, August 3, 2018

meriah Pesta Buah Kelab BERNAS Malaysia




smlm ada pesta buah kt opis aku anjuran kelab bernas malaysia
ada buah utk di jual & utk mkn free juga

A post shared by Amy Aril (@mamatisya) on




start majlis 5ptg..tp AJK kena standby awal la
aku bkn AJk pn tp pi jenguk2 snap2 gmbr sementara tk rmi lg :)


ni snap gmbr dr atas....yg dh order buah depa turun dlu la pilih buah
bos aku yg dh borong tu ..kiri kanan plastik







yg diorang order smlm ada buah durian, rambutan, manggis & pisang
 pastu cempedak tu baru je ada juga..sbb dlm list tkde plak depa update ada cempedak


beli jgn tk beli...aku tk beli pn..just mkn je buah yg dihidangkan


 kami pencinta manggis & rambutan


yg ni utk dijamu utk staff..mkn ler smp lebam :-p
abis je ..depa refill...aku tkde la mkn byk sgt
takut sakit tekak plak :-p


meriah ramai2 mkn buah...moh ler wefie


bokeh skit gmbr buah rambutan


bokeh juga gmbr buah manggis


geng2 durian....aku idok la mkn

A post shared by Amy Aril (@mamatisya) on




ni yg beli durian..depa siap kopek ltk dlm bekas


durian mkn ngan pulut pn ada...tp aku tk mkn juga


ada cabutan bertuah juga...pemenang bertuah dpt voucher mkn di Grand BlueWave Hotel
tp expirednya esok 4hb...hah kena cpt la redeem utk yg menang tu


hah jgn bw masuk ke opis...mkn kt luar opis je...kn ada yg muntah bau durian

7 comments:

  1. Syoknyaaa ada pesta buah macam ni. Hehee

    ReplyDelete
  2. seronoknya ada pesta buah. suka tengok durian, rmabutan tu. by the way, saya first time datang sini dan terus follow sini sebab suka dengan cara awak menulis. kalau sudi meh lah singgah blog saya hehe. saya followers ke 1771

    ReplyDelete
  3. Durian dengan cempedak tu buat SA teruja la...geram plak...buah yang lain2 tu x heran sangat

    ReplyDelete
  4. Nak durian and rambutan kuning please! :D

    ReplyDelete
  5. wahhhh bestnya! Ramai yang beratur nak merasa :D

    ReplyDelete
  6. terbaek.. buah sedap2 semuanya.. gmbr last sekali spoil.. x boleh bawak masuk opis pulak.. hehehe

    ReplyDelete
  7. ya Allah! heaven nyer, amy.
    manggis! x jumpa manggis lagi la....
    feveret aida tu.
    lain-lain buah semua da merasa serba sedikit.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...