Followers MamaTisya

Friday, January 11, 2019

17 tahun #ilovemyjob


mcm tk caya smlm dh genap 17thn keje...
walaupun dh byk kali juga apply vss tp tk lulus
rezeki masih di sini tp rasa nk bersara awal bila cukup timenya haha


pas pekerja since join Bernas 2002...tp yg latest pas pekerja tu 
gmbr masa kt opis KL  sebelum pindah opis shah alam tk silap 2012
korang yg kenal aku dr dlu tau la aku dh byk kali pindah lokasi opis
penatttt pindah randah...psl pindah tu pn slh 1 sebab aku nk resign juga
tp tula kalo dh masih rezeki kt sini ..masih la bekerja

June 2010 - pindah Menara HLA, KL
May 2014 - pindah Port Klang
hrp dh tkde la pindah lokasi lagi lps ni...penattttttttt

cuba korang tgk thn 2014 tu smp 3x pindah adoiiiii bertabah la
penat pack brg..pack & unpack fuhhhhhhh

6 comments:

  1. Tahniah..SA baru 10 tahun kerja kat Malakoff ni...rasanya pencen pun sini je nanti..bab pindah randah memang stress..SA dah 7 kali pindah termasuk pindah workstation

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg last skali lokasi shah alam tu ada juga tukar workstation penat juga haha

      Delete
  2. Lama dah yer. Mesti dah dpt anugerah long service. Dah tahun ke 12 di uitm shah alam . harap tak tukar mana2. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. malangnye kt sini tkde anugerah long service tu

      Delete
  3. Pergh!! Lamanya.. Sha baru nak masuk 11 tahun..

    ReplyDelete
  4. lamanya akakk brkhidmat.. tahniah akak.. huhu. bab pindah tahun 2014 tu mmg penat kan. smpai 3 kali smoga lepas ni akak dipermudahkan.. amin :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...