Followers MamaTisya

Tuesday, May 27, 2014

1st day @Gudang Jasa, Port Klang


alhamdulillah perjalanan lancar 1st day ke lokasi opis baru smlm
aku drive smlm sbb ada geng nk carpool
so rsnye aku tk naik la komuter.....if emergency baru naik kot
perjalanan pegi lebihkurang sejam...3x tol
tol duke, tol jln duta exit tol bkt raja pastu tol syahpadu


smp2 selfie dlu...hehehe...kt gudang ni ada 2 tingkat...so dept aku kt tingkat atas
pasni kurus la naik turun tangga:-p
dept aku dlm bilik...ada 6 org...tu byk lg kotak belum buka
so td mmg mengemas je la...blum abis ngemas lg
esok sambung lg...line tepon & fax smua blum ok
nasibaik internet ok...bole layan fb :-p
akan dtg tktau la kalo kena blok kn...
aku fb blok tk kisah tp jgn blogspot kena blok...hehehe
cuma tmpt mkn mcm susah skit...kena kuar la...
bfast pg td mmg tapau siap2 dr umh...lunch kirim je kt opismate yg kuar


kt gudang ada byk blok tk silap blok A, B, C
aku kt blok C dpn skali dkt ngan gate utama kuar masuk lori kontena
kt blok C air kt toilet tkde....so nk ke toilet kena p kt blok B or A
mmg jauhhhhh nasibaik ada moto
opismates aku bw ke blok A....lama tk naik moto....laju tul opismate aku rempit:-p
tp ptg tu tgk air dh ok kt blok kami so tkyh la merempit lg

time blk perjalanan lebih kurang 1jam 30minit sbb jammed kt area subang
pastu lori2 kontena ni bole tahan byk pastu lajuuuuuuuu....asyik nk motong je....bahaya tul
tq kwn2 yg doakn aku di tempat baru
smoga ada hikmah disebalik perpindahan smua ni

2 comments:

  1. moga ada hikmah di sebalik perpindahan ni ye kakak..selamat ye di tempat baru

    ReplyDelete
  2. betul, moga ada hikmahnya...
    kot jadi org klang ke pasni, beli umah kt sini
    hehehe
    comel je akak naik moto :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...