Followers MamaTisya

Thursday, April 8, 2010

Bowling BERNAS 2010


lambat plak aku nk update gmbr2
time tournament bowling sabtu lps
bertempat di PIN JUNCTION
al-maklum ler gmbr2 dlm camera aku tk brp cantik
so tgu la gmbr2 dr camera kwn2 yg canggih2 kn
gmbr byk giler tp aku edit2 la
kn muntah plak korang tgk gmbr byk sgt :-p
tkmo citer pjg jom layan

adiah2 utk pemenang-pemenang

aku team hijau-GREEN PEACE
12 lelaki & 12 wanita
ada 6 team (1 team 4 org)

ada 4 color mewakili tingkat masing2
mcm umh sukan time sekolah2 plak
tp ok gk la ceria gtu
aku rs paling menyerlah color HIJAU
mentang2 aku team ijo...hehehehe
hijau- GREEN PEACE (tingkat 10)
merah-RED SCORPION (tingkat 19)
oren-FIRE STONE (tingkat 3 & 5)
biru - PIN BREAKERS (tingkat 9)

aksi aku yg tgh membaling

antara aksi2 geng2 aku

sementara tgu keputusan
apalg POSING TIME....
mcm2 aksi..almaklum la rmi photographer nk shoot...
rs mcm model ...:-p

**tisya & hubbyku tk ikut tu yg posing sakan :-)

posing2 lg b4 and after game

best tul peluk PIN BOWLING GIANT ni

my BFF - Julia & Dila
aku & Julia je yg slalu masuk bowling
Dila slalu jd AJK
bab posing sure ada cz gmbr wajib BFF :-)

my BFF - Julia br je msk kj 1 april setelah bercuti pantang
baby danish & hubbynye pn dtg bg sokongan

pemenang individu utk no 1, 2 & 3
tahniah utk geng aku yg dpt no 1 & 2

team aku dpt NAIB JOHAN

team BFF aku dpt JOHAN

lps tu posing ngan adiah plak
kiranye smua geng2 aku yg main bowling dpt adiah la

dpt hamper & plague

smp je umh tisya tk nyempat2 soh buka hamper tu
sebab die nmpk byk makanan utk die




**gmbr2 yg cantik2 dr CYANA & Dila cz depa guna camera DSLR



16 comments:

  1. wah bab posing seme hidup kan hehhee
    pakai tudung baru tu luck ada marii heheheh

    ReplyDelete
  2. fuhhh..main bowling pun sempat posing tu..wah naib johan tu...power lah tu main bowling....

    ReplyDelete
  3. wahhh...
    sakan ye kak,
    bestnyerrrr..
    lamer dah x main bowling camtu.. last main rasenyer 2 last year.. lamer dah kan!..

    memg meriah la kak!.. & banyak sungguh acara posing nyer..

    ReplyDelete
  4. kali nie team berkaler2 yer eryn ..mak ai si ratu julia pun smpt main gaks yer .. al-maklum dah lama berpantang tue .. ha..ha..ha.. ;-)

    ReplyDelete
  5. suke lah tgk gama2 nih,,cantik..

    kakak bila nak main boling sama!hehehe

    ReplyDelete
  6. mummy ratu da kembali beraksi
    :)

    ReplyDelete
  7. haaa bila plak geng bloggers nk wat tonement boling nie....ahaks!

    pasti meriah kan...

    ReplyDelete
  8. wowwieee ku lihat ijo..ekeke:p syioknya dpt main boling..ramai gk ladies..kalu kt pos ni buat bowling byk org laki yg main..so jkadi segan nk join..huhu

    ReplyDelete
  9. best baling sesama ngan geng...nasib leh baling & menang plak tu, tak sia2 lah hah...

    mama adam & syana ~ dah gian sgt nak baling, tu yg joint tu hah...nasib menang...

    ReplyDelete
  10. nana...smua suka posing..ehhehe..haha tudung br tu bg up skit score...ehehhe

    ayu ibu damia...posing2 tu sementara tgu keputusan...tkde la power tu bila dh combine team lelaki & wanita

    ena...akak pn jrg2 main tp bila ada tournament sure akan join...bab posing tu mmg wajib...hehehe

    diana...color2 tu wakil setiap tingkat..kira lawan antara tingkat la ni..ratu nk test skill cz lama die tk membaling..heheheh

    cik hel...ceria ngan mcm2 color tu yg meriah...nanti kita main 1 hari nanti ye

    syana...lama die tk membaling tu psl die join ..tup2 trus menang no 2 utk individu wanita

    kak heze...tkde org nk organize...kalo ada sure nk join if kelapangan

    suziey...kitorang ni mmg dh ditetapkn setiap tingkat kena antar wakil 12 lelaki & 12 wanita..color ijo yg paling menyerlah...ehheheh

    nyah...nasibaik smua geng2 kita dpt adiah kn...

    ReplyDelete
  11. wah ni mmg terer main bowling ni yg paling bess dpt hamper hehe

    ReplyDelete
  12. wahhhhh!!!!! byknyer gmbo...yg last adiah2 hamper tu la yg sy MAU!!! hahaha

    ReplyDelete
  13. eryn,aku lak lupe nk snap gambo men boling las weken aritu,hahaha,lenguh gile tgn sbb lame sgt xmen boling..bestla bernas ade tonomen cenggini =)

    ReplyDelete
  14. posh..idak la terror sgt tp bole la nk msk tournament...heheheh

    cyana...ala bli je kt teco/giant byk ada...ehhehe

    zety...kalo lama tk main mmg lenguh wei..bernas mmg ada xtvt camni...

    ReplyDelete
  15. aktif btl ko main bowling ni,aku lps dah kawin...huhh..nak jumpa bola bowling pun pyh..hehehe. tahniah ok.

    ReplyDelete
  16. tu lah kak sue, rynn masih giat berbowling... aku ni sejak ada hadif, dh bye bye kat bola bowling.. hahahahhahahaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...