Followers MamaTisya

Thursday, April 21, 2011

Disneyland Hong Kong...wait for me!!!


hah bkn aku yg nk cuti2
tp adik aku esok akn cuti2 ke
DISNEYLAND HONGKONG
alangkah bestnye kalo aku dpt join sama
tp apa nk buat..tk dpt ikut...
cz hubbyku tkleh cuti!!!!
parent aku pn join jugak ngan adik bongsu aku

gmbr aku google

best la Damia & Danish dpt jumpa
MICKEY & MINNIE MOUSE
1st time ni si kembar nk jln2 overseas
lebihkurang 5-6jam gk kot dlm flight
okla..tk lama sgt mcm p London 13 jam
smoga behave dlm flight ye :-p


si kembar peminat
MICKEY & MINNIE MOUSE

kek busday time si kembar 1thn

bestnye kalo dpt bergmbr ngan
MICKEY & MINNIE MOUSE ni
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
tkpela tisya...tk dpt bergmbr ngan maskot tu
janji ada gk gmbr tisya
ngan patung MINNIE MOUSE beso ni..:)



aritu time mama aku ckp nk p DISNEYLAND HONGKONG
tisya ckp "nk ikut jugak Damia & Danish pegi disneyland..."
aku ckp "tisya kn takut MICKEY & MINNIE MOUSE(maskot)"
cpt je die jwb.."icha tk takut..."

wah tiba2 anak dara aku tk takut maskot....hahahaha
atok die ckp nanti kita pegi...:)
kalo ada rezeki kita pegi ye syg...
"yang...sila take note....nanti anak dara tu tuntut "
(anak ke mama nye yg tuntut...hahahaha)


**angah, jgn lupa ole2 dr DISNEYLAND HONGKONG
amik gmbr byk2 smp lebam:-p
tk dpt pegi, dpt tgk gmbr & dpt ole2 pn happy
smoga smua berjln lancar nanti....




10 comments:

  1. bestnye!!!
    sah mak nya yg tuntut

    ReplyDelete
  2. ahak, so sweet je gambo tisya tu, balqis pun suka minnie tapi yang warna pink, mesti tisya suka punyer...bestnya la adeq amy ni, kaki jalan jugak macam amy ek, kuarga amy memnag suka berjalan2 cari ketenangan...best2...

    ReplyDelete
  3. dan dan dh tak takut ye tisya hehe

    ReplyDelete
  4. confirm mak dia yg tuntut tu..he he he....bestnya..family ko memang suka jenjalan...best tul...
    Tisya pun gelarkan diri dia Icha...sama ngan Iris gak..Icha & Adik....

    ReplyDelete
  5. dapat bonus akhir tahun nnti leh ler gi, Amy..
    nnti mak ngan anak sama2 tuntut..hahaha

    ReplyDelete
  6. walla..bestnya kalau dapat sampai sana kan...

    tak pe lah..bergambar ngan shrek ngan princess diana kat USS pun kira acilah yer...hehe

    ReplyDelete
  7. insyallah , nanti mesti satu hari sampai ke sana..

    ReplyDelete
  8. me nak tompang tuntut jugak!
    Hahahaha... tetibe..!

    ReplyDelete
  9. HEHEH NI BUKAN ANAK YG NAK G
    TP OMAK EH

    ReplyDelete
  10. waa..bestnya kat adik amy gi disneyland.. bukan stkt anak2, mak pak pon..

    Blogshop kami :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

    Jom skodeng :Nak blog uols diterjah? Klik sini

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...