Followers MamaTisya

Friday, November 25, 2011

Boost Juice @ KLCC...siapa yg bertuah???


1st time aku try minum air kt BOOST JUICE 
korang pernah try tk??
kalo blum meh aku citer skit


rmi peminat BOOST JUICE  ni.....
aku lama dh tringin tp br smlm try bli



korang bole pilih nk
crushes, juices, low fat smoothies or super smoothies
pastu pilih flavour mn yg korang nk




lps tu pilih la cup samada original or medium
original = rm 12.50, rm 13 or rm 13.50
medium = rm 11.00, rm 11.50 or rm 12
kids= rm 9 or rm 9.50






kena timbang rupanya 
passion mango tu campuran mango + passionfruit
tropical juice + vanilla yogurt + ice


lps dh campur smua2 tu...di blend....


siap utk di minum...aku punye ni cup size kids
pilih low fat smoothies flavour passion mango
rm 9


sedap...yum2..so lps ni aku nk try flavour lain plak
dan 3 pemenang Boost Juice utk ngedate ngan aku
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Syawal Simpsons
Mama Zharfan
Fazlinil Irma



yg tk menang jgn sedih2...
insya allah ada lg giveaway coming soon.....tguuuuuuuuuuuu
utk 3 pemenang tersebut
sila email contact number ke amyryna@gmail.com
nanti aku call utk set date ye :)

14 comments:

  1. eh kak amy wat ga ke?
    awat cheq taktau, huhu!
    papepun, tahniah..
    sonoknye dpt ngedet sesama!

    p/s : cam tutti frutti gak ek ada timbang2 bagai..

    ReplyDelete
  2. xtau pon ada wat GA haha..

    ReplyDelete
  3. waaa....nak nangis..apasal ana x perasan entry tuh...

    waaa...nak nangis sbb jeles akak boleh mkn pavlova irma nnti...waaaa...waaaaa.....

    ReplyDelete
  4. ehheeh, dieyana takkan putus asa....

    ReplyDelete
  5. hahahhahahaha.....nama sy ada ja...kakkakak....(mulut ternganga besar depan PC..)kakakkakTQ kakak...biler tu...

    ReplyDelete
  6. xprasan lak ade GA..hehe..wah, xpenah minum boost juice nie..mahal nye..tp msti sdap eh?

    ReplyDelete
  7. selalu lalu..tp tak pernah cuba..sedap eh..hihihi..

    ReplyDelete
  8. tetiba nebukk..walaupun saya tak menang (nagis guling2 nih)

    boleh tak join sekaki hahahahahahah

    aci muka tak malu nak join :p

    ReplyDelete
  9. tq amy :) u dh ada my contact number kan :) besh boleh dating2 dgn amy nanti :)

    ReplyDelete
  10. oraitt.. thanks mama tisya. nanti sy email contact number. :)

    ReplyDelete
  11. wowwwwww......bile nye nak ngedate ngan kak amy!! kalo na g KL bulan 12 ni..leh ke nak jumpe kak amy ngan Tisya ??ahahhaa..muke tak malu ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...