Followers MamaTisya

Thursday, November 10, 2011

BOOST JUICE.........jom ngedate:)



lama tk wat giveaway mkn bersama followers
so kalini aku nk ajak minum plak
disini aku nk blanje 3 org followers
blog MamaTisya yg bertuah utk minum juice ni
lokasi :klcc or pavilion
dating date: akan ditentukan nanti bkn esok tp selepas 18 nov
semestinya time lunch la


"kenapa korang nk minum  BOOST JUICE bersama MamaTisya........."


so saper2 yg berminat, bole tgalkn komen kt entry ni je
3 komen yg menarik hati aku ....akan dipilih sebagai pemenang
 make sure pemenang yg dipilih nanti 
bole dtg samada klcc or pavilion :)


dateline: 11.11.11 @11.11PM


**geng bachelor tkyh join la..nanti nk ngedate jugak:-p


18 comments:

  1. "Dieyana nak minum boots juice dengan MamaTisya sebab nak kenal MamaTisya dengan lebih dekat, dan satu lagi sebab saya suka g KLCC dan pavilion."

    (hahaha, mamatisya jangan marah ya, dieyana ni jujur n berterus terang. Ado ko patut komen gitu, sebab klcc mu nak jumpa mamatisya..hihkhik...sambil nyelam sambil minum air...=^__^=)

    ReplyDelete
  2. ala dateline tu esok... hehehe./.... cantik tarikh.. tp takleh join hehhehe... ada hal... heheheheh

    ReplyDelete
  3. ala kakak...mau G ngedate itu esok jugak ka....

    mmmmm...

    mencuba je la...

    suraya mau minum boots juice dengan MamaTisya sebab nak jumpe N kenai2 sama mama tisya yang terbaeeekkk wok dier punyer blog banyak citer pasai makan sampai 256 entry tu..banyak...nak tau resipi2 baru jugak...sebab mama tisya jugak pencetus diri ini mau main masak2 kat dapur...kalo tidak susah wooo....tempatnyer kalo di KLCC ok jugak..sebab penah G N tak selalu..tapi kalo pavilion tu...ala nak ikut...sebab tak penah jejak lagi kaki...baru semalam cakap ngan en asbeen teringin nak G pavi...

    ReplyDelete
  4. geng blogger leh join ker? he he he..

    ReplyDelete
  5. me nak join :)

    me mau minum boots juice dengan MamaTisya sbb ari tu masa 1st time jumpa tak habis and tak puas sembang2 dgn MamaTisya yg frenly lagi sweet comel orgnya hehhe and me tak pernah try pun boots juice ni, setakat tgk ajer tiap kali lalu kat booth ni (time pegi KLCC)..kalau MamaTisya nak belanja..yahoooo beshnya :) silalah pilih me jgn segan2 hehhe :)

    ayat penuh tulus ikhlas tak de bodek2 langsung :) ;)

    ReplyDelete
  6. AKU nk minum BOOTS JUICE bersama MamaTisya sebab.....
    aku rindu nk makan2 ngan dia

    hahhaa boleh????

    ReplyDelete
  7. "kenapa korang nk minum BOOTS JUICE bersama MamaTisya........."

    Sbb kitorg ase mamatisya ni best giler..pemurah lak tu siap nk banje..kecik tapak tgn satu pavilion sy tadahkan..ekekek.. :P

    ReplyDelete
  8. sbb nak join sebab mama tisya ajak join... boleh tak komen macamni hahahah... yele of coz nak kenal rapat ngan blogger yang pandai masak nie...

    ReplyDelete
  9. "Saya nk minum BOOTS JUICE bersama MamaTisya sebab ada beberapa hajat yg belum kesampaian...

    1. yang paling penting, saya janji nak bagi FM dari sarawak..dr bulan Jun lg tp belum berkesempatan nk jumpa

    2. dah 2 kali jumpa mamatisya, tp x sempat pun nk berkenalan dengan lebih dekat

    3. saya nk tempel muka kat blog mamatisya yg glamer itu, sbb mamatisya mesti hapdet kat blog kan..hehehehe (boleh..?)

    tu la antara sebab2nya..harap dipertimbangkan..tq

    FARISYA (FB: shahida fariza)

    ReplyDelete
  10. "kenapa korang nk minum BOOTS JUICE bersama MamaTisya........."
    sebab syiok ape dpt nyembang dgn ko?!
    bape kali jumpa sembangnya bese2 jer...
    satu lagi aku tak pernh minum benda alah nih...
    klu ko belanja murah rezeki!
    ahahahhaha...
    lain - lain?!
    ko pikir2lah sendirk yer..
    klu gi klcc ok jugak klu naik train dari tmpt sini..
    tapi pavillion harem j aku tak pnh gi..
    sahlah setel aku bebel nih..
    sekian,tima kasih

    ReplyDelete
  11. Saya dengan nama sebenar nk minum BOOTS JUICE bersama MamaTisya sebab nak serahkan key chain yang mama tisya menang ari tu... hahahahahahah leh gitu... tak duli tak menang pun nak join gak :p kekekekekekekkeke "

    dating date tu buatle time lpas gaji... :p

    p/s; hoooreyyyyyyyyyy erin nak belanja boots juice.... hahahahaha

    ReplyDelete
  12. saya nak minum BOOTS JUICE bersama MamaTisya.....supaya saya boleh bawak pavlova 2 lapis utk dia. ;D

    ReplyDelete
  13. nk g minum sini sbb aku nk dpt pelepasan g klcc or pavilion,hahahaha,kejam x alasan?

    ReplyDelete
  14. ceh terbantut aku nk join..hampeh jek..ekekke:D

    ReplyDelete
  15. nak date tp 26hb bole? jauh la kak rynn... :)

    ReplyDelete
  16. saya nak minum boots juice bersama mamatisya kerana saya jakun xpernah minum kot..haha..pastu nak jumpa gak mamatisya yg vocue nie..hehehe..

    ReplyDelete
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...