Followers MamaTisya

Sunday, April 1, 2012

april for HONEYMOON :)


cpt masa berlalu dh masuk bln APRIL
hah saper yg nk p HONEYMOON tu??
tuan umh berangan nk p HONEYMOON lg 
tp apakan daya kena simpan dlu angan2 itu
cz hubbyku susah nk cuti:-p



kenangan HONEYMOON thn 2010 
meraikan busday + advanced 4th wedding anniversary 
cz thn tu wedding anniversary jatuh bln puasa, kira celebrates awal:) 
yg best siap amik pakej honeymoon..feel2 mcm pengantin baru :)


kalo nk tgk entry psl HONEYMOON ni..klik


**apapn APRIL byk kenangan cz april is my busday & my blog anniversary
and arini 1 APRIL my FIL's busday
happy busday BABAH....
mlm karang insya allah kuar mkn rmi2 ngan family in-law

15 comments:

  1. epi besday amy :) kita share the same bday month :) serasi gitu hehehh

    ReplyDelete
  2. april.. my besday oso... =)
    epi anniversary in advanced prend!

    ReplyDelete
  3. yerr, byk gak tarik penting april ni yer :D hapy befday u.

    ReplyDelete
  4. Wahhh. Honeymoon....bestnyer.tingin nk pi honeymoon gak....hhuuhuhu

    ReplyDelete
  5. wah..romantik u..suka tgk..sweet couple..moga april terus memberikan kebahagiaan buatmu aimi dan suami..

    ReplyDelete
  6. untung dpt laki romantik amy
    mcm aku
    terimalah seadanya.
    ahahha
    april ni pada aku ade 2 specialnya
    birthday mak aku dgn birthday ara..
    huuhuhuuh..
    ara geng dgn nenek smbut arijadi tpi tak ngam dgn nenek dia tiap kali blik kg

    ReplyDelete
  7. jeles tengah gambo k, romantik...happy birthday...

    ReplyDelete
  8. me 19/4 :)
    hepi anibeseri in advance kak amy! :)

    ReplyDelete
  9. akak pun merancang nak gi honeymoon.....
    huhuhu....

    nak bg mood baru....

    ReplyDelete
  10. Lama x honeymoon cmtu..aku x sanggup nk tinggalkan si comel...kalau p, nk kena angkut gak..:)

    ReplyDelete
  11. aku hanimun bln 7 ni kt sabah
    insya Allah
    hehee hanimun la sgt kan

    ReplyDelete
  12. phewitttt..romantik gitu..hehe..

    ReplyDelete
  13. Woowwwww!! soooo romantik.. ;)

    Nak gakla bebila amik pakej honeymoon :)

    ReplyDelete
  14. bulan april juga merupakan bulan yang paling bersejarah dalam hidup saya iaitu pada tarikh 23 april 1994

    ReplyDelete
  15. bulan april pun adalah blog anniversary saya...:D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...