Followers MamaTisya

Wednesday, April 4, 2012

Bowling Tournament TWM Inter-house Challenge 2012


kejadian last 2weeks
gmbr2 yg cun ni dr camera hubby BFF ku
jom layan....


tiap2 thn kalo bowling tournament, insya allah aku akan join

antara piala2 utk pemenang...ada cabutan bertuah gk...
pastu ada candy buffet gk...tk sempat merasa cekelat:-p


ada 4 color rumah so masing2 kena buat deco2 
cz smua akan dikira utk dpt markah
setiap rumah ada 12 team (6 team lelaki + 6 team wanita)
mmg happening tul....


stiap pemain akan dpt beg ni dlm tu ada towel & mineral water
pastu ada kupon makanan & no cabutan bertuah tp syg no aku tk brp bertuah:-p


geng aku ni kalo tk posing mmg tk sah
so sementara blum start game...apalg kita posing dlu:)



ni team aku...aku pembaling yg ke-4..
hah tgk la score tk brp ok sgt..
game 1st & 2nd tu tk cecah 100 pn...
cuma game 3rd tu mantop skit cz byk strike pastu double strike:)


aksi tgh membaling :)
tkleh baling kuat sgt cz kaki aku kn terseliuh aritu
so dlm mood berjaga2 gk..riso kot2 terseliuh lg




hah mcm2 gaya diorang ni membaling....
mmg klakar tgk mcm2 gelagat
bab posing tu tk pyh ckp la..
pantang nmpk camera smua laju je posing)



ni pemenang kategori individu utk lelaki & wanita
BFF aku yg dukung anak tu:)


yg ni plak pemenang utk team


dan JUARA keseluruhan umah OREN
team aku la ni...yeeeeaaaaaayyyyyyyyyyy :)
naib juara : kuning
ketiga:hijau
keempat:biru



meriah smua bergmbr rmi2....




geng aku antara yg byk bw blk PIALA :)



aku tk bw blk la cz PIALA JUARA ni ketua team simpan kt opis
so posing je ngan PIALA JUARA ni :)



BFF yg lain2 umh...gmbr atas tu b4 start game
gmbr bwh tu lps abis game
wajib gmbr bertiga:)

b4 blk ada kejadian kaki cramp...
sambil menolong sambil berposing...hehehehe


apa2pn mmg happening event bowling ni...tahniah utk smua pemenang....
next tournmanet BADMINTON lak..mayb bln May kot...
kita tgk umah mana plak yg akan jd JUARA



7 comments:

  1. xmerasa dah boling tournament ni sebab dh xkeje tmpt yg ada lawan boling heheh

    ReplyDelete
  2. mama tisya... rajinnya wat collage. bab posing mmg semua happening.syok tgk gmbo2 tournament tu.

    ReplyDelete
  3. wah happening nya...Tahniah Rumah Oren =)

    ReplyDelete
  4. wah mmg sgt2 happenning la kak amy..i like orennn !!!! and piala tuh mmg sgt2 gojess....canteq n ekslusif

    ReplyDelete
  5. aida ni kurang pandai main bowling. but, suka main :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...