Followers MamaTisya

Friday, May 25, 2012

Perkampungan Ikan Bakar Terapung @Umbai, Melaka


ni ari lastday b4 blk KL
spt biasa bila event dh setel
kitorang akan dinner rmi2 ngan pemborong 
so diorang bw kami mkn kt
Perkampungan Ikan Bakar Terapung @Umbai

tuan umh biasa la, wajib posing kn:)

hah tgk la punye la pjgggg meja kitorang
sambil mkn layan drama CINTA ELYSA episod akhir
alah yg tgh femes time tu - pelakonnye Fasha Sanda & Johan As'ari (Botak Juvana)
**aku tk tgk dr awal pn citer ni tp last episod tgk ler:-p



ok jom tgk makanan yg sempat aku snap










kami bertiga yg kaki posing:-p


 
sementara tgu pemborong2 ni abis sembang2...
apalg posing je la  3 org ni:-p
ni aku cilok gmbr dr blog Ain...mls plak nk edit2 kn:)

time nk blk ke hotel , tuan punye kete mewah 
pelawa anak dara & mak dara naik ketenye :)


oh sgt happy:-p...... nasibaik mlm tu xujan...
so bole la buka bumbung kete tu..
feel2 mkn angin .... mcm jln2 menyusuri pantai:-p



**bg pendapat aku & ikut rs tekak aku..tekak org lain aku tktau ...
aku suka mkn ikan bakar kt area Alai
Seri Muara Alai Hj Nasir Ikan Bakar 
lg sedap compare yg kt Umbai ni
 nama mcm femes ikan bakar tp ikan bakarnye xbrp kena ngan tekak aku
apa2pn tq utk pemborong yg blanje dinner mlm tu :)

13 comments:

  1. ketam blackpepper tu... nakkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  2. umbai ni dekat dah ngn umah mil kty :)

    ReplyDelete
  3. yang penting ada org banje erk..rezki jangan ditolakkan..hehehe

    ReplyDelete
  4. takpe...walaupn makanan kite mlm tu agak kureng sedap nye...tapi yg paling best dpt naik kereta tu dgn bumbung open.....geng2 lelaki sume jeles.....hahaha ;)

    ReplyDelete
  5. suke makan ikan bakar kat sana..makan plak ngan nasi lemak singgit..mmg sedap..hehe..

    ReplyDelete
  6. menarikkk! Ritu aq g mkn kt sini knp x sedap eh..pastu sosyg taruk kt ikan bakar tue kena request ker? Aku ritu dpt plain jer ikan bakarnya..psl aku x tahu style ikan bakar kt sini time tue..haizz!

    ReplyDelete
  7. MAk aii....sedapnyer sumer...

    ReplyDelete
  8. salam.. makan ramai2 best, jadi tambah sedap..

    ReplyDelete
  9. sedap bebenor nampak lauk pauk tuh kak amy

    ReplyDelete
  10. Menggoda jiwa raga tengok lauk pauk ni :)

    ReplyDelete
  11. Stju alai lg sedap dr umbai

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...