Followers MamaTisya

Friday, June 22, 2012

dinner @Restoran Rumah Thai


ari busday tisya rabu aritu
kuar mkn rmi2 ngan family inlaw kt 
Restoran RUMAH THAI
slalu mkn time lunch tk rmi sgt
nasibaik utk dinner , aku dh wat reservation

kalini amik set menu DELUX rm 149

adik ipar & biras aku pn join gk tp gmbr diorang tkde dlm ni
gmbr atok & nenek busday girl yg snap
sama gk gmbr aku & hubby busday girl gk snap

order air apple asam boi 1 jug rm 22.50

udang celup tepung

kailan ikan masin

ayam pandan

tomyam songkhla...

 
patutnye dlm menu siakap kukus halia 
 tp aku mintak tukar siakap stim limau
cz siakap kukus halia pernah mkn tp tk sedap
mmg suka siakap stim limau...yum222

sagu puding..tisya ingat eskrem


kalo total mkn lebih dr rm 130 dpt la voucher ni
 
 
**ingt lps mkn cni, nk singgah Secret Recipe sebelah restoran ni
nk bli kek sepotong utk tisya sempena busday
tp die ngantuk plak...so tk jd la bli...
nanti la bli kek time celebrates ngan si kembar nanti
 


11 comments:

  1. siakap tu nampak sedap dan menyelerakan..

    ReplyDelete
  2. uiii..semua gambor buat kitaorang telan air liur..

    ReplyDelete
  3. memula ingt pilih set deluxe utk kalian 3 beranak, rupanyer ramai he3

    ReplyDelete
  4. murah set standed tu kan xpenah try lg makan sini

    ReplyDelete
  5. sedapnye makanan tuh semua..hehe..

    ReplyDelete
  6. Kat taman melati eak? Masz slalu makan kat taman melati jer kalu rumah thai ni =) Makanan dia pun sedap and kat sini 1st time makan songtam

    ReplyDelete
  7. Kat ofis kita deranglah yg tender kantin. Boleh boleh saje :p

    ReplyDelete
  8. saya pn dah beberapa kali pegi restoran ni, dan memang kena dengan selera & tekak saya.

    ReplyDelete
  9. makan bebanyak pastu dpt baucer.. best tu... sume2 nmpk sedap...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...