Followers MamaTisya

Friday, June 8, 2012

menang dinner bersama keluarga dari Rawang Burger Bakar



actually dh last minit aku join...ada soklan kena jwb 



so jawapan aku tu aku ada selit smoga ada rezeki
cz esok anniversary parent aku
kalo aku menang bole la bw parent aku 
merasa Rawang Burger Bakar



dan alhamdulillah rezeki aku dpt mkn FREE
 kt Rawang Burger Bakar
aku dh cal admin & die inform bila nk dtg nanti cal
and FREE utk 5 org

so kwn2 kalo nk menang mkn  FREE 
 dari  Rawang Burger Bakar
korang rajin2 la jenguk FB Rawang Burger Bakar
mmg slalu die pilih pemenang utk stiap mingu
b4 ni aku pn dh byk kali try tp baru berjaya menang...
b4 ni rmi gk blogger yg aku kenal dh menang 
antaranye nana, nad, jaja,shiera, adlin...
so korang pn bole menang jugak...
sila la like  FB Rawang Burger Bakar



**kemenangan ke-7 utk 2012

5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...