Followers MamaTisya

Friday, April 26, 2013

10 hari awal dpt adiah birthday

sambungan entry wordless wednesday #105 ..adiah advanced utk busday aku..actually dpt cincin ni 10 hari awal ...surprise jugak la cz slalunye kitorang celebrates busday p mkn2 or holiday..tp kalini ada kejutan......sbb aku tk pernah mintak pn.....pernah gk hubbyku tnye busday nk adiah apa..aku ckp tknk apa2 yg penting ingatan ...


bila tgk cincin ni rs mcm baru dirisik 
dan akan melangsungkan majlis pertunangan... :-p



time hubbyku bg cincin ni..aku tgh online layan blog,fb....die ckp...ni adiah advanced busday..tp aku tk trus tgk apa isinye...sbb aritu katanye nk blikn galaxy note 2 tp aku ckp tkpyh cz dh ada sony xperia so dh alang2 die kata nk bg hp tu.... aku pn ckp..apa kata blikn h/bag coach je..lebih kurang je rege ngan galaxy note 2...lgpn h/bag coach aku dh kusam...kena p antar cuci...or mmg kena bli baru...hehehe...lps tu die kata...tgk la...tup2 dpt beg ala2 coach kecik tu kalo skali pandang designnye ala2 coach kn.....trus die ckp cuba la test tgk ok ke tk..sbb tgk aku dk ngadap laptop lg:-p...then baru la aku nk tgk apa isinye...tk sangka die nk blikn cincin...ye la kn xmuat kt jari ku yg dh semakin gemok ni nk kena p tukar plak...nasibaik bli kt kedai emas cousinnye so if tk muat bole je tukar kn...


alhamdulillah ngam cincin tu di jariku......tisya pn dpt gk gelang kaki tp MIL yg blikn...bertuah cucunye..b4 ni pn pernah dpt gelang tgn...aku ni pki brg kemas time raya or wedding je...tq yang...susah2 je bg adiah...sayang awak...tk bg adiah pn mmg sayang jugak...:-p busday kalini nk p mkn mana ek....

dikesempatan ini aku ucapkan tq pd family,kwn2 yg wish busday aku arini samada kt fb,bbm,whatsapp,IG ...dh 35thn...terima kasih atas doa  kalian  ....pg td pn ada surprise dr bff...tgu aku upload kt KEEK

12 comments:

  1. Wahh. Happy birthday siss. Ceria2 selalu yea.
    Nk tny. Beg kita boleh bawak basuh ehhh. Selalu berapa rm satu beg?

    ReplyDelete
  2. Wah.. Berseri2 la akak sepanjang hari ni ;)

    ReplyDelete
  3. wah....lawa....happy birthday kak..moga panjang umur, murah rezeki dah sihat2 sokmo...:)

    ReplyDelete
  4. Selamat hari lahir mamatisya.sama besday ngan bff eeda.. hihi.semoga pnjg umur, murah rezeki, bahagia di samping family2, hubby n ur little cute gurl , tisya ... teruskan berblogging ek .. dan jgn lupa buat video banyak2 kat keek. terutama pasal makan2 , jalan2 , dan telatah ur little cute gurl .. tisya .. :)

    ReplyDelete
  5. heheh sesekali seprise kan
    kita ni dh dok sama taun ni cam nebes plak hahha
    nunggu seprise amrul klw ada..hahaha

    pndi plak pilih saiz ngam ngan jari ek
    kita pon xtau jari sendiri saiz bape hehe

    ReplyDelete
  6. Happy besday Sis.. ;)

    Best tul hadiah besday :)

    Myra penah dapat cincin bsday sblm kawen.. :) lepas kawen takdak lagi..hehee

    ReplyDelete
  7. Selamat hari lahir ye sis..wahhh. Dh tau umur kena pggl sis la..saya muda sikit je dr sis..pnjg umur dan murah rezki..

    ReplyDelete
  8. selamat harijadi amy.
    betul kan ,bila org tanya nak hadiah apa masa besday kita.. mmg lah kalo boleh nak yg besh2..
    tp ingatan paling bermakna..

    ReplyDelete
  9. hepy besday,..tahniah bertambah umur..ehe...sebaya kita nie... hihi

    ReplyDelete
  10. wahhhh hati mesti bunga2 dpt surprise kan...

    ReplyDelete
  11. surpriseee !! hehehehe..bestnyerrr kan dapat cincinn dari suami.ala2 macam merisik jerr

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...