Followers MamaTisya

Tuesday, June 10, 2014

dinner @ Restoran Payang Serai , Terengganu


cite terengganu tk abis lg...moh layan gmbr dinner kami kt Restoran Payang Serai
ni kali ke-2 mkn kt cni...dlu outstation ganu pemborong bw mkn sini gk


air yg sedap kt sini..epal asam boi
 tp sbb byk sgt asam boi tu smp perit tekak aku...
sudahnya esok tu aku demam...cuaca kt ganu mmg panas...
dlu outstation ganu pn aku demam gk



sotong celop tepung rangup mmg sedap

seafood soup..tp mcm byk fishball dr seafood
 

baby crab masak telur masin...sedpa gk....suka ratah telur masin kecik2 tu
 

sayur campur


kerabu mangga...actually tk order menu ni
order ikan masak ngan mangga tp die silap dgr

 

sudahnye order ikan kerapu sweet sour
tp lmbt skit la cz makanan lain dh smp
kami mkn slow2 sbb tgu ikan kn...



restoran ni mmg cpt tutup...pemborong beras sambung sembang dpn restoran plak


 

lama tgu diorang tk abis sembang lg 
kita selfie la kjnye  

 

sudahnya smp tutup lampu restoran pn still sembang lg...
gtu la pemborong beras kn...byk hal yg perlu dibincangkan
terima kasih utk pemborong yg blanje kami dinner

3 comments:

  1. sotong celup tepung tu best woooo..... asal baca entri kat sini jer mesti terus rasa lapar. huhuhu

    ReplyDelete
  2. aiyoooo... aku br lepas dinner pn lapaq balik tgk menu ko

    ReplyDelete
  3. saya pun minat sotong celup tepung tu nampak rangup :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...