Followers MamaTisya

Monday, June 30, 2014

entry paling POPULAR bila tiba bln Ramadhan :)


kalo bln Ramadhan tiba..rmi yg mencari resepi utk berbuka kn
aku pn suka google gk...yg mana senang bole la try
bkn slalu pn masak kn...kdg2 je aku masak
tp bln ramadhan slalunye aku masak la 1 lauk...selebihnya MIL aku yg masak


entry paling rmi org view adalah entry resepi ayam percik kuah putih style klate
aku rs menu ayam percik ni menu fav gk bln puasa
kalo family aku, kira menu wajib la...
tgu kami smua blk "kampung" insya allah ada menu ayam percik kuah putih style klate


kalo tgk keyword pn sama gk

v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
so aku share 3 entry resepi ni yg rmi view 

tp thn ni opis baru kt glenmarie..blk plak 4.30ptg
dlu blk kul 4 time opis lama dkt skit....tgk la camne...sempat ke nk masak kn
suka tgk kwn2 share resepi bole la cuba kn
aku pn bkn slalu masak pn tp bln puasa cuba la jugak utk masak walau 1 lauk
kebiasaan MIL aku dh masak kn



korang plak camner???



6 comments:

  1. Memang bila ramadan ni ramai yg terjah blog utk cari resepi kan MT.. akak pun teringin nak masak resepi ayam percik putih style kelate tu :)

    ReplyDelete
  2. adeh, menyelerakan... ni xde idea lg nk masak apa ni..huhu..

    ReplyDelete
  3. saya dah try ayam percik tu..mmg best..kikikiki..

    ReplyDelete
  4. salam ramadhan
    singgah pagi....lama rasanya sy x blog walking
    hari ini ada peluang so singgah jap =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...