Followers MamaTisya

Thursday, December 11, 2014

Manisnya Cinta Di Cappadocia



smlm dh pegi tgk cite Manisnya Cinta Di Cappadocia
yg aku menang dr FB Kenny Rogers aritu
best citer ni..sweet2..klakar pn ada tp ada gk part sedih
so arini 11 Disember br start tayangan...so bole la uolsss p tgk nanti


ada extra tiket cz ada geng blogger tk dpt pegi kn
so bg la kt kwn2 yg bw ank


tisya jmpa geng ...kwn die time tadika dlu
free seating so kena msk cpt la nk dpt seat atas2 kn


aku smp awal dlm kul 6 lebih so pegi la tnye kot bole collect tiket awal..
sementara tu staff Kenny Rogers bg minum air dlu
tp katanye by 7pm gk kena collect


sebelum tgk wyg, kasi tisya mkn dlu
aku & hubby tk mkn pn...kenyang dh


video time sesi ramah mesra ngan pelakon utama Manisnya Cinta Di Cappadocia...
walau pn tk sempat nk jmpa diorang tp aku dh ada kenangan ngan Fazura & Lisa Surihani....
cuma ngan Shaheizy Sam je blum pernah jmpa lg



Hi-Tea with Fazura






ni gmbr time smp awal
 anak dara nk posing kt pokok krismas giant ni...layannnnn

3 comments:

  1. wahhh bestnya..arini kan kuar...rasa nak repeat baca balik je novel ni

    ReplyDelete
  2. Wah..best ek. Aku dah penah baca novel ni..memang best...nak gi tgk gak la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...