Followers MamaTisya

Tuesday, January 20, 2015

MIL's birthday @Restoran Sakura Kristal, Taman Melawati




2 minggu lps birthday MIL...kitorang pegi mkn kt 
Restoran Sakura Kristal kt Taman Melawati
mula2 adik ipar nk bw 1 restoran western ni tp tutup plak
dlu ada outlet ni kt dlm aeon setiawangsa tp skarang mcm tkde dh
kt sini besar gk ruang mkn tu


menu ada mcm2 western, pasta, noodle, ala carte


sementara tgu makanan..cucu2 atok & nenek main2 skitar restoran
nasibaik time ni tk rmi lg org...suka2 p lepak kt meja kerusi lain


mcm2 order...ni antara menu yg sempat aku snap..ada byk menu lain lg
air aku punya tu sedap oreo milkshakes, hubbyku berry cool
bdk2 layan spaghetti carbonara beef & chicken sausage
MIL plak menu fish & chips, FIL plak mixed grilled
hubbyku punya ribeye tp daging nye liat, sakit gigi nk kunyah
aku share je menu ngan hubbyku sbb aku kenyang 



sbb aku dh kenyang, so aku je la yg bz snap gmbr..tu psl gmbr aku tkde


pastu cousin tisya nk snap gmbr kami...layan kn aje....tisya bz main je lps mkn

cucu2 atok & nenek yg bikin ribut..terutama yg bj pink...sbb die slalu ngan nenek kn
apa2pn happy birthday mama yg ke-65 thn
smoga pjg umur, murah rezeki & diberikan kesiahatan yg baik,
berbahagia di samping family tercinta

4 comments:

  1. hepi besdei makcik...moga diberikan kesihatan yg baik dan sentiasa dlm rahmat Allah taala...

    menu sedap gak kat situ...sesekali layan western syok gak kan ....lieya terliur gak tu tgk menu2 yg ade....

    ReplyDelete
  2. terliur tgk makanan dia aihh :)
    btw happy bday makcik (^_~)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...