Followers MamaTisya

Thursday, March 12, 2015

Good Morning Kuching !




view pg dr bilik Superior King..bilik aku ngadap jln
nmpk tk patung kucing yg femes tu...so kalo korang dtg sarawak...jgn lupa snap gmbr kt situ
so mmg dkt sgt la ngan otel aku stay kn
kalo nk tgk gmbr aku kt patung tu..klik link :


pg2 dh siap2 utk bfast lps tu nk kena pegi event GST kt area Kubah Ria Kompleks


bfast skit je..kn nanti time event tu mkn lg..mmg kenyang je la perut aku :-p



ni kali ke-2 attend psl GST...yg 1st dlu kt sandakan
tklama lg kn dh bermula GST by 1 April..mmg rmi yg tk phm..termasuk la aku
korang phm ke psl GST:-p aku rs korang pn tk phm kn...baik ngaku ..hehe


lps tu ada perasmian beras sarawak oleh bos aku


time for lunch..meriah nasi tu..colorful
paling aku suka ayam masak merah tu...siap ratah lg:-p



mkn di meja VIP so kena control skit kn :)



ni plak time minum ptg...tp aku xmkn pn sbb dh kenyang yg lunch tu

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...