Followers MamaTisya

Tuesday, September 15, 2015

Klasifikasi tahap IPU & sekolah di arah tutup arini 15/9/2015



lmbt sgt announce psl tutup sekolah arini..
sian la yg makbapak nk arrange psl ank2 transit kn
pttnye time buletin utama dh bgtau sbb mmg jerebu dh teruk kn
aku pn tau dh tgh mlm...



aku opis kt shah alam truk gk tahap Indeks Purata Udara (IPU)
smoga kita smua dilindungi dr segala sakit2 ni
kena byk minum air & kurangkan aktiviti luar


shah alam pg ni dh 166 mmg kategori tk sihat..ptt opis kena tutup gk ni :-p


ni bacaan IPU kt shah alam pg ni
korang bole check kt link SINI

4 comments:

  1. Klu opis terbuka..kena ttp klu ..dok dlm aircond selamat kot....

    ReplyDelete
  2. biar lah anak bertapa kat taska tuh..hehehe..

    ReplyDelete
  3. Betul kak...saya masa pi family day ritu Qi dok dlm bilik ngan walid dia je...umi dia je berfamily day...risau lah tahap jerebu makin terukk saban hari...patutlah datang kerja lenggang je

    ReplyDelete
  4. Betul mama tisya, lambat betul diaorg announce..
    Pagi tadi saya check whatsapp group baru tau sekolah tutup hari ni..
    Kalau tidak saya antara parents yang hantar anak ke sekolah.. :-(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...