Followers MamaTisya

Thursday, September 3, 2015

tgk wayang PIXELS & INSIDE OUT



lama tk kuar jln2 kn...ni citer last 2 weeks sebelum aku pindah opis
kami ke pavilion nk tgk wyg 
spt biasa parking kete kt opis sbb aku mmg ada season parking
 parking pavilion mmg mhl
tp lps dh pindah opis ni rsnye tk jejak dh kot ke pavilion :-p
sayu benor je bunyi nye...mcm jauh je tercampak dr kl kn hahaha


anak dara ni dh byk kali dok ajak nk tgk INSIDE OUT
tp aritu kami tgk PIXELS....tu merajuk posing kt poster tu
actually citer INSIDE OUT tgal row depan je
tu yg kami tgk PIXELS ...walau pn seat 4th row dr dpn tp ok skit la dr seat dpn skali kn
best gk cite PIXELS ni...tisya pn sakan gelak..
walaupun pd awalnya moody sbb tk dpt tgk INSIDE OUT
kalo korang suka main game PAC-MAN...sila la layan cite PIXELS
aku dlu2 mmg suka main game PAC-MAN


bdk merajuk sbb tk dpt tgk INSIDE OUT
so bg die mkn menu fav nye spaghetti meatball white sauce
mkn kt food court republic pavilion


aku & hubby layan ni je cukup
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
ni aku layan INSIDE OUT
ngan opismate ari lastday kt opis lama lps dh setel ngemas brg
time lunch pi tgk cite ni..ada balance 1 lg tiket menang contest
blk umh saje nyakat tisya tunjuk gmbr selfie kt poster ni..trus die nangis hahaha


tkde org, mmg wyg kami yg punya....tp lps tu ada la dlm 5 org yg msk  dlm cinema ni
 bg aku citer ni boring skit  sbb xde musical sgt
slalu cite kartun ni byk jugak lagu2...tp kalo bw bdk2 suka la kot
bdk2 ngan kartun berpisah tiada...ada ke bdk tk suka kartun hehe
aku bole terlelap gk tgh tgk wyg mayb sbb penat pk kena pindah opis agaknye :-p



4 comments:

  1. dengki ye amy....merajuk2 anak dare tu dibuatnyer kekekeekeke

    ReplyDelete
  2. ksian tisya, kene sakat ngan mama hehe..
    ala, xbest ke, baru igt nak bawak depa p tgk movie ni.. xjadik la hahah!

    ReplyDelete
  3. suka tgk anak akak tu tau, pandai bawa diri bila mama ayah ada...best yer...x sabar nk tggu anak besar mcm ni...leh ajak tgk wayang

    ReplyDelete
  4. tak menyempat lagi nak tengok inside out dgn budak2

    Aishah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...