Followers MamaTisya

Friday, December 9, 2016

menang cash RM500 & bekalan sabun selama setahun :)



alhamdulillah...smlm dpt msg aku slh seorang pemenang 
Peraduan TopGayaRaya
contest ni lama dh time raya puasa aritu....br umum pemenang dh nk raya krismas hehe
aku pn dh lupa tp seingat aku pn mmg tkde kedengaran pengumuman winner
tkpela lambat umum, janji ada pemenang kn


tp ms awal2 dpt msg mcm musykil skit,  bila tgk profile IG yg memaklumkan kemenangan
aku tnya la bff julia sbb die pernah menang lastyear...
alhamdulillah btul email yg dinyatakan utk submit details
ye la kot2 scam, bahaya juga kn org slh guna info kita
aku join pn dh lastminit juga...dh nk tarikh tutup...
alhamdulillah tersenarai juga slh seorang pemenang


*kemenangan ke-37 utk 2016

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...