Followers MamaTisya

Wednesday, April 5, 2017

wordless wednesday #342

spt biasa hari rabu aku kasi up koleksi gambar2 makanan
yg belum bfast meh cuci mata


lidah masak merah fav aku....ada yg tanya camne rasanya
kenyal222 uolsss...lg sedap dr daging tau



selain lidah masak merah... ada telur bistik



atok blanje cucu eskrem mahal...sebatang eskrem Haagen Dazs ni rm 10
ada chocolate almond & green tea..aku mkn yg coklat tu
yg greetea adik ipar yg mkn


aritu nk p collect dokumen kt poslaju batu caves
nmpk gerai jual kuih keria gula melaka viral
trus tringat yg pernah aku mkn yg melaka yg femes tu
so bli la skit nk ilang kempunan kn...nk p melaka nun xtau bila
60 sen sebiji..not bad tp yg original melaka lg sodap la


anakdara skarang mmg dh suka nasi lemak lauk paru ..air milo ais


lunchbox by nasi kukus pandan..ni kali ke-2 la aku selit order ngan geng opis


set nasi + ayam 3 rasa + mini tomyam 



burger daging..kemain melimpah sos blackpepper tu

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...