Followers MamaTisya

Monday, October 9, 2017

lama tak FLY



lama btul tk fly...pg ni aku terbang ke Sabah...bkn holiday tp urusan keje
dh lama xkena outstation ni...last aku outstation ke Sandakan thn 2014
kali ni ke Kota Kinabalu smp rabu...insya allah khamis kembali bekerja...
ikutkn perancangan awal seminggu juga..fuh hrpnye setel la kj2 kt sabah nun



kekok plak rasa sbb lama giler xfly kn...almost 3years :-p
sepanjang 15thn aku kj...ni 1st time plak kena outstation sorg2
 & naik flight sorg2...biasa atleast 2 org dgn bos...doakan perjalanan aku pegi & pulang ye

7 comments:

  1. Semoga dipermudahkan. Tak pernah juga naik flight sorang2. Mesti nervous lain macam kalau saya. haha

    ReplyDelete
  2. dah lama jugak tak fly..semoga selamat perjalanan.

    ReplyDelete
  3. selamat pergi dan balik ye...happy working!

    ReplyDelete
  4. jaga diri okay.. hee~ kengkadang bila travel sensorang lagi best sebab boleh buat ape yang kita nak + ada privacy sikit a..

    ReplyDelete
  5. Semoga dipermudahkan segala urusan kak. Bw blk udang segar2 dr sana nanti.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...