Followers MamaTisya

Wednesday, January 16, 2019

Ayam Penyet Surabaya @ Taman Sri Gombak


blk dr checkup kt Pusrawi...singgah lunch Ayam Penyet Surabaya
nmpk tk ada cawangan di Bandung tu
masa aku holiday Bandung mmg aku ada mkn juga
tp yg kt msia ni tk pernh plak singgah hehe


ni la menu2 yg korang bole order


pilihan air....tu alamat restorannya


hubbyku punya - ayam kampung penyet rm 11.90


aku punya - ayam kampung bakar


aku minum jus mangga rm7


hubby minum soda gembira rm 6.50
tp 1st time air soda gembira tk sedap..rasa mcm ubat antibiotik
nasibaik air aku sedap..bertabah la hubby abiskan air ni :-p


muka org penat benor ni sbb teman aku setengah hari kt spital :-p


lapar sgt ni sbb puasa kan sebelum check up tu


operation hours


mmg dkt sgt la ngan umh parent aku....
kalo rindu ms makan  time holiday Bandung dlu
bole la aku singgah mkn sini :)

6 comments:

  1. Alamak.. Soda gembira jadi soda tak berapa gembira ye sis..

    ReplyDelete
  2. kuruihhhhnya kaki ayam tu hhahaha.. ada perasan tapi tak pernah singgah.. bolh la try nanti

    ReplyDelete
  3. nasi ngan ayam atu nampak menarik..air mangga Amy tu nampak sedap..SA dari dulu x berapa suka ngan soda bandung gembira ni

    ReplyDelete
  4. Nampak lazat.. air to pun sidap tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...