Followers MamaTisya

Monday, January 28, 2019

Misi mencari kasut size 40..berjaya atau pun gagal???


ni cite ms nk dkt krismas lastyear...jln2 ke Melawati Mall
adik bongsu aku nk cari kasut...mula2 ingat nk pegi Mitsui outlet kt KLIA nun
sbb ada baca ada sale SKECHERS tp bila memikirkan nun jauh ...kn tkde size mau penat
sbb bila baca review ramai update size byk tkde...so kita cari je la dlm shopping mall terdekat
ada sale hujung tahun tp tkde la byk sgt diskaun mcm kt Mitsui outlet kt KLIA


byk juga la kedai kasut kami masuk utk mencari size 40....
antaranya SKECHERS, SPORT DIRECT, SCHOLL, X.E.S, AL-IKHSAN .
kemain pjg kaki adik aku ni...mmg susah la nk dpt kasut size 40
sudahnya tkde pn kasut size 40 yg bole di beli utk adik aku...bertabah la dia


perut dh lapar...moh la mkn kt food court


aku layan teppanyaki...dpt seat dpn yg dekat dgn tukang masak ...
mmg kena ati2 mkn..sbb panas22 kan....nanti bole melecur haha


spt biasa menu aku chicken chop set..lama tk mkn..skarang  tkde dh sayur ijo
kiranya ganti dgr sayur kobis & tauge...aku suka camni sbb aku tk mkn sayur ijo hehe


ankdara ni spt biasa menu die spaghetti carbonara


ni menu adik2 aku....lamb grill, kuehtiaw goreng, rojak buah,
sirap bandung & coconut shake coklat


moh jln2 lg...adik aku yg blk dr arab saudi tu tk sihat...so bertongkat la die


sebelum blk singgah empire sushi plak


fav aku semestinya inari lobster...ankdara aku pn dh suka juga

5 comments:

  1. Dilema orang berkaki besar kan kak. Kena extend ke Mitsui lah nampaknya. Hehe

    ReplyDelete
  2. Seksa juga mencari saiz kasutnya ye sis..

    ReplyDelete
  3. kasut tak jumpa, takpe.
    jom makan-makan. puas hati :) ha ha ha ha...

    ReplyDelete
  4. size 40? memang susah nak dapat la kalau kat Malaysia ni

    ReplyDelete
  5. Clark selalunya Ada mama. Family sebelah ayah syafi selalunya mmg size gitu Dan lebih besar lagi so faham perasaan susah Cari kasut tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...