Followers MamaTisya

Tuesday, February 26, 2019

breakfast @Restoran TUU DOK KO 1488, Taman Samudera Batu Caves



sebelum bertolak ke Kedah..singgah breakfast dulu ..
kn jauh perjalanan...nanti lpr plak
kami smp dlm 9 lebih kt sini
tk rmi dh la org beratur pjg...kalau pg2 mmg panjang



TUU DOK KO (bahasa klate) tu maksudnya 
TU LA DIA TEMPATnya hah gtula utk org luar phm


parent aku dh slalu mkn sini...aku br 1st time


milo ais, teh o ais , teh tarik & air suam


roti canai 


nasi kerabu daging bakar


nasi berlauk ikan tongkol


nasi kerabu ayam goreng


 laksam


bg tekak aku menunya biasa2 je la sbb pernh mkn menu klate yg lg sedap kn
aku mkn laksam aritu
tp ada la try juga nasi kerabu yg mak aku tu..mcm masin skit


restoran ni berdekatan dgn giant batu caves
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v


v
v
v
v

v
v


hah penuh bonet kete ngan brg2 adik aku
nasibaik kami ber4 je ke kedah...mula2 hubbyku pttnya ikut
tp tk jadi sbb kena pegi jumaat lagi..
die uruskan tisya sbb ada kelas tambahan upsr sabtu aritu

5 comments:

  1. Perjalanan jauh ni sure kena makan berat kan...next my turn plak bawak mak abah pi Perlis pertengahan bulan 3

    ReplyDelete
  2. Oh! itu bahasa kelantan ke ingatkan bahasa Thai tadi Tuu Dok Ko hiks!

    Mrs. A pun suka nasi kerabu tapi suka kalau lauk dia ada ikan goreng

    ReplyDelete
  3. sedap nyer sarapan ala2 pantai timur.
    aida suka :)

    ReplyDelete
  4. Part travel ni sonok.. Tpi bila nk kemas baju2, malas.. Haha.. Saya, kalau menu kelantan ni suka nasi kerabu & laksam.. Feveret tul kalau ada ni.. Confirm x pndang menu lain..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...