Followers MamaTisya

Tuesday, February 12, 2019

Panas nya cuaca !!!




aku mmg jrg kuar lunch melainkan hari jumaat sbb cuaca panas btul
ni sbb ada urusan bank rumah ke-2 so terpaksa la kuar juga aritu


setel urusan bank ..pk kt mn nk mkn sbb kena cr tmpt yg sejuk...
smp2 kedai ni hah dpt meja yg dkt ngan ekon ngan kipas...legaaa rasa haha




wajib order kerabu mangga sedap ni


part peha semestinya


aku mkn tk order air..lps tu beli kopi tarik wonda


ni pn dh perit tekak since smlm...
hrp tk melarat la...kj tgh byk ni...ikutkan nk mc je huhu

5 comments:

  1. Ayam dia nampak sedap sangat tu kak. Boleh try lah nanti.

    ReplyDelete
  2. Cuaca memang panas terik sekarang.Kena lebih minum air masak kosong.

    ReplyDelete
  3. Kat Seremban pun sama cuaca panas terik

    ReplyDelete
  4. Take care semua. Cuaca memang panas melampau. Tambah lagi musim buah sekarang, memang kena minum air kosong banyak-banyak la

    ReplyDelete
  5. Sedapnya nasi ayam tu..kerabu mangga tu plak x pernah tengok versi tu..ada ikan bilis dan kacang..nampak sedap

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...