Followers MamaTisya

Monday, November 11, 2019

Kuehtiaw goreng udang & kerang



chef husband masak kuehtiaw goreng udang utk aku berbuka puasa lastweek


lps tu adik aku whatsapp die masak kuehtiaw goreng juga tp letak kerang
fav aku ni kalo ltk kerang


ankdara mmg suka sgt la kalo ada udang...kemain dok kopek kulit udang tu
aku tk brp sgt udang ..bole la mkn cuma tkde la aku mkn byk sgt udang tu...lg suka kerang
tp nk kopek kerang tu kemalasan juga haha...tk suka beli kerang yg frozen tu

korang plak camne..suka kuehtiaw goreng ltk apa??

8 comments:

  1. sedapnya . . . sesekali pekena kueh tiaw sedap jugak .Kalau saya suka makan sayur , so kalau letak taugeh dengan kerang banyak pun on je .

    ReplyDelete
  2. SA suka kuey teow letak kerang banyak2...letak tauge dan sawi... huiii sedapnya...masalah skrg susah nak dapat kerang yang fresh

    ReplyDelete
  3. dua2 suka tapi tak puas makan yang kerang sebab halus sangatttt

    ReplyDelete
  4. kak ana lama dah tak makan kerang kat sini payah nau nak dapat yang besar2 mama :)

    ReplyDelete
  5. Saya suka Char Kue Tiaw atau goreng. Masalahnya kalau masak sendiri mesti tak mari.. Memang tak pandai masak jenis mee, bihun gorang macam ni.

    ReplyDelete
  6. Sedap kuew teow udang kerang ni. susah nak jumpa kerang sekarang ni. Biasa masak kuew teow udang je mampu

    ReplyDelete
  7. kuew teow kat sini besar & lebar lagi. malas nak kopek kerang..aku wat kuew teow daging je..janji ada kucau, tauge...dap dah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...