Followers MamaTisya

Tuesday, November 12, 2019

Uji Rasa Beras Pulut Hitam


ptg smlm ada uji rasa beras pulut hitam kt cafe opis



pelbagai jenis kuih muih dr pulut hitam utk di uji rasa
akak kt opis yg buat kuih muih tu





yg bubur pulut hitam ni masak dlm noxxa



uji rasa beras pulut hitam oleh Pengarah Urusan Bernas


ada beberapa jenis beras pulut hitam smlm utk di ujirasa


pengarah urusan tgh menikmati kuih muih yg guna beras pulut hitam


aku ujirasa kt umh smlm sbb puasa

11 comments:

  1. so serimuka guna pulut hitam tu sedap ke idok?

    ReplyDelete
  2. paling suke bubur pulut itam..
    sedapnyeee

    ReplyDelete
  3. first time tengok serimuka guna beras hitam...kuih koci tu selalu la jumpa..

    ReplyDelete
  4. first time tengok serimuka pulut hitam . Apa rasa eh .? Macam menarik pulak semua kuih guna pulut hitam . Pulut hitam pun dan tentu-tentu sedap .

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa yg part hijau tu mcm serimuka biasa cuma beza tang pulut tu je la..sbb guna beras pulut hitam...tp saya suka lg serimuka yg biasa tu hehe

      Delete
  5. menarik dan cantik semua kuih yang pakai pulut hitam tu

    ReplyDelete
  6. Macam macam kuih muih boleh dihasilkan dengan pulut hitam. Semua sedap!

    ReplyDelete
  7. Bestnya kerja Bernas ..... dapat uji rasa....Bernas ada chef dia sendiri ye MT

    ReplyDelete
  8. kherlas...siap uji rasa lagi, tapi memang perlu la..baru la tau kan.

    ReplyDelete
  9. sedapnya.. kami suka semua..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...