Followers MamaTisya

Tuesday, December 22, 2020

visit Baby Inara Safiya


alhamdulillah adik aku dh selamat bersalin 10 Dec 2020
ikutkan duedate dia 20 Dec tp baby kuar awal
tq smua yg mendoakan adikku dipermudahkan bersalin
mmg sekejap je...masuk labour room 1.30 ptg..pukul 2 ptg dh selamat bersalin



vkend aritu br sempat visit baby inara....
adik aku berpantang kt umh mak aku
berat baby 2.63 kg masa lahir....hari ke 10 br jumpa maklong



lunch mama aku masak menu gulai lemak keladi, ikan goreng, 
ayam goreng, telur dadar & sambal pauh


aku beli kuih akok & kuih beko sedap ni


ingt ptg dh nk blk...adik aku yg shah alam br smp gombak..
so dinner dlu la sblum blk


gulai lemak keladi, ayam goreng, ikan goreng, telur mata,
sayur campur & budu + pauh...alhamdulillah
 

8 comments:

  1. Telur mata tu mengancam lah..
    Tahniah untuk adik mama tisya

    ReplyDelete
  2. Lama lepak kalau sudah singgah rumah emak atau saudara-mara.

    ReplyDelete
  3. atotototoo ada baby baruuu.. bestnya hehe..

    ReplyDelete
  4. Terliur tengok gulai lemak keladi dan sambal pauh tu!

    ReplyDelete
  5. Eh, tengok makanan terus lupa diri! Tahniah, mama tisya! Dapat anak buah baharu. Indah namanya 😊

    ReplyDelete
  6. Berselera pulak tgk menu yg dihidangkan tu.. hihihi.. tahniah mama tisya dpt anak buah baru.. dh lama xde baby ni

    ReplyDelete
  7. Gulai lemak keladi tu paling memikat.. sini susah nak dapat..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...