Followers MamaTisya

Tuesday, December 1, 2020

16 - 22 November 2020 ~ Menu masakan sepanjang PKPB


ok sambung update lg menu masak2 sepanjang PKPB dari 16- 22 Nov 2020

ada menu masak, menu beli ...moh layan gmbr

lama tk mkn nasi lemak kerang..biasa husband beli nasi lemak paru

 

milo dinasour pn lama tk minum sbb lama aku tk beli milo

buat sdiri bole letak byk milo...heaven btul

 kt umh mertua ku aku je minum milo..yg lain2 minum teh o

 

ni menu  masakan salai aritu aku tapau dari Dapor Berasap

  masa aku kena masuk opis aritu

 esoknya menu daging salai lg sbb aku tapau extra..

ayam goreng & kentang tu pn beli juga

rindu karipap pusing inti daging mama ku...musim PKPB ni ramai yg order...

dpt la sebekas..hilang rindu..tisya suka sgt karipap umie nya ni

ikan pari bakar by chef husband...aku buat cili kicap & air asam

lps tu masak lemak sayur kobis + carrot


husband masak tomyam ayam


ankdara dok ajak p aeon beli tealive
sudahnya ayah dia order thru food panda


1st trial buat portuguese egg tart guna airfryer...sedappppp

setakat ni masih work from home smp akhir dec 2020
 

13 comments:

  1. aduh sedapnya semua kak oi... lapar rasanya nengok tuh heheheh

    ReplyDelete
  2. wah... banyak menu nya.. semua sedap2.. tealive tu menggoda

    ReplyDelete
  3. masak lemak kobis dan ikan bakar tu mmg sesuai sgt.. menu yg secocok digandingkan bersama.. kalau tambah sambal belacan lg paduu

    ReplyDelete
  4. Saya pun nak belajar buat portuegese egg tart jugalah. Saya suka makan, asyik beli jew.

    ReplyDelete
  5. Sedap... tea live paling win 🤭... saya paling suka hazelnut coco add on pudding.. hihihi

    ReplyDelete
  6. karipap pusing my fav !! dia yang pusing ni sedap dia lain sikit
    dari karipap normal tu..

    ReplyDelete
  7. egg tart nampak mudah.
    masalahnya, kat rumah ni aida aje yg makan.
    tu yg beli je kat bakery.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...