Followers MamaTisya

Thursday, August 26, 2021

Surprise birthday gift utk Mama 🎁





From Japan with ❤ online shopping je kt shopee 😘 
adik aku send gambar ni sbb masa parcel smp ptg smlm,dia tido 
so Mama amik parcel kt pagar sbb ada tulis nama aku 
jadi Mama tak buka cuma dia tanya beli apa..
aku ckp tunggu adik bangun 😁 


birthday gift yg delay utk Mama 😘


sebelum ni pernah belikan pan dari Tefal 
masih ok walapun dh dkt 4 thn usia pan Tefal tu
so kalini belikan marble pan dari Shogun plak...size 28cm


bila brg yg order delay sbb aku check tracking no sebelum tu
lps tu husband ada inform tunggu la smp minggu ni...
if tk smp juga cancel and minta refund la
tu yg aku pn dh lupa masa dpt cal ptg smlm
org delivery tu cal, soh  aku amik brg kt atas pagar
lps dia dh letak phone, baru die send gmbr pagar ni 
rupanya pagar kt umh mak aku :-p
JnT tinggal camtu je...mmg tk tunggu org receive parcel ek

 

10 comments:

  1. cantik kak, musti berbunga-bunga hati emak akak

    ReplyDelete
  2. cutenya periuk tu!!! i pun berkenan hahah tp mcm dah tak de space if nak beli periuk baru pun hahahah

    ReplyDelete
  3. Alaaa...SA ni pantang nampak periuk2 macam tu...terus teringin..hahahaha

    ReplyDelete
  4. Wah! tersenyum lebar Mama MT dapat surprise gift.
    Semoga sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah. Gembira ibu bonus pahala untuk anak.

    ReplyDelete
  6. Bestnya mama dapat hadiah shogun. Semangat memasak pasni. Walaupun delay alhamdulillah sampai dengan selamat. memang camtu kak kalau courier. Dia akan letak kat atas tembok pagar dan ambik gambar sebagai bukti kalau takde orang kat rumah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. masalahnya mmg ada org kt umh..cuma delivery tu call trus ckp brg atas pagar...sbr je la

      Delete
  7. Wehh, mujur x pecah brg tuu. fuhhhh... syeram nengoknyaaa... sipi sipi aje... Btw, nicenyaaa hadiahhhh... Shogun gituuu... Happy Belated Birthday cik.. hehe..

    ReplyDelete
  8. buatnya letak atas pagar lepas tu tak perasan jatuh, adoiii

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...