Followers MamaTisya

Wednesday, October 6, 2021

wordless wednesday #490



ni yg aku update ig story awal pg smlm
kejadian tgh mlm isnin (4 Okt) membawa ke pagi selasa(5 Okt) smlm kn
tp yg peliknya husband aku ok plak dok layan youtube
rupanya ada yg ckp twitter, tiktok , telegram & youtube ok



yela jenuh la byk kali restart hp smlm
smp husband aku ckp soh beli hp baru bila bgn pg nanti
aku ni bkn jenis suka2 tukar hp..selagi bole guna...tkyh membazir beli baru
yela sbb smlm aku cuti ada urusan ..kn kalo hp tk ok..mcm mana nk scan mysejahtera kan


tup2 awal pg dh kembali normal smuanya...hrp tk berulang lg la kejadian ni haha
jenuh dok refresh..restart sbb ingtkan wifi tk ok...tup2 line umobile pn tk ok


hah tgk ni..ada org share psl umobile pn tk ok smlm haha

**yg tido awal mmg tk prasan la kot hal ni...
kiranya dlm 11 lebih kot kejadiannya 

6 comments:

  1. aku x perasan pun...sbb malam kan. bgn pagi tu je kejab la.

    ReplyDelete
  2. sejak Aiyan sekolah dana memang tidur awal, kul 10 lebih dah tidur tu tak tau pasal masalah ni kak heheheh

    ReplyDelete
  3. ammi tak perasan pun gangguan ni sebenarnya...leka dok main tetris kat phone agaknya sampai tertidur

    ReplyDelete
  4. Mama X perasan Pula sebab X buka FB lot. Tapi wasap ok je

    ReplyDelete
  5. facebook, whatsapp dan ig under Mark. Selain tu okay je :)
    Susah juga bila problem ada urusan bisnes kena guna whatsapp.

    ReplyDelete
  6. SA lagi l..tido awal sebba kurang sihat..pagi dalam bas buka FB perasan apesal plak x function...IG pun..last2 tutp pas tu layan tido dalam bas...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...